marți, 29 noiembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, JOI, 24 NOIEMBRIE 2022

Repostat: Imaginea Mea, 19 februarie 2021                           "Mulți dintre copiii Mei se roagă pentru cei dragi ai lor pierduți și totuși ei merg în neascultare înaintea lor.

   Copiii Mei, cum pot să-i salvez pe cei dragi ai voștri când voi înșivă sunteți piatra de poticnire care le blochează vederea Mea? Doresc să vă folosesc ca un exemplu strălucitor al iubirii, milei și iertării Mele, pentru ca ei să Mă vadă mai bine pe Mine.

   Cum să Mă vadă ei pe Mine dacă dușmanul vă astupă cuvintele și căile voastre? Doresc ca voi să fiți un exemplu și să reflectați Imaginea Mea pentru ca Eu să pot ajunge la cei din jurul vostru. Ascultați".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=446520590977639&set=a.403808015248897

Un comentariu: