duminică, 20 noiembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, JOI, 17 NOIEMBRIE 2022 - Indiferent de preț

"Pe măsură ce aceste vremuri avansează, vă voi întări credința în Mine, așa cum Mi-ați cerut să fac. Voi face acest lucru oferindu-vă multe ocazii de a rămâne în credința voastră pentru Mine.

Veți alege în acest timp, din nou și din nou, dacă sunteți ai Mei sau nu. Veți alege dacă credeți cu adevărat ceea ce spuneți că credeți sau nu. În acest fel, credința voastră va fi întărită și curajul vostru va crește.

Această întărire și îndrăzneală este foarte necesară pentru ceea ce urmează, deoarece vă trimit să dați mărturie pentru Mine chiar înainte ca ultimele suflete să fie chemate în Împărăția Mea.

Copiii Mei, voi trăiți într-unul dintre cele mai mari timpuri din toate timpurile, timpul chiar înainte de a nu mai fi timp. Mulți înainte de voi au dorit să vadă timpul în care trăiți și nu au văzut. Voi îl vedeți și trăiți în el, în timp ce tot cerul urmărește cum vă veți descurca.

Veți fi puternici pentru Mine, pentru gloria Mea? Mă veți alege pe Mine, sau Îl veți alege pe dușmanul Meu? Poți să mergi pe căile Mele și să fii îndrăzneți indiferent de preț?"

https://www.facebook.com/photo/?fbid=441524941477204&set=a.403808015248897 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu