joi, 17 noiembrie 2022

Calul negru galopând printre cadavre - Valentina Papagna

După ce am fost cu sufletele suferinde în cuptorul Purgatoriului, m-am întors în camera mea. Apoi am avut o viziune. A fost o viziune apocaliptică. Dintr-o dată, am putut vedea un spațiu larg deschis în care totul era extrem de mohorât și gri. Am văzut mulți oameni morți zăcând pe jos. Printre cadavre era doar un cal care galopa. Era un cal negru. Când m-am uitat mai atentă, am văzut că toți morții erau soldați, atât de mulți, sute și sute. Erau cu toții bărbați tineri. Toți erau morți.

În inima mea, știam că acesta era un câmp de luptă într-un război. Părea un câmp deschis. Doar calul era viu și galopa printre cadavre. Această viziune a rămas pentru mult timp. Era chiar în fața mea. A fost extrem de deprimant.

Am știut imediat că acesta era un semn apocaliptic.

La început m-am gândit: "Cum se face că acel cal este viu și toți ceilalți sunt morți?".

Atunci mi-a venit în inimă: "Calul este un semn care anunță ceea ce va urma. Tot ceea ce este profețit trebuie să se împlinească. '

Calul galopa de la stânga la dreapta peste tot, ca și cum ar fi anunțat ceea ce urmează.

Vă rog să vă rugați pentru că acestea sunt semne apocaliptice. Domnul nostru ne avertizează întotdeauna de ceea ce va urma.

Doamne Isuse, acoperă-ne cu Sângele Tău Prețios și protejează-ne.

https://www.facebook.com/photo?fbid=619322483215142&set=gm.2269848786504994&idorvanity=341523382670887

Un comentariu: