sâmbătă, 19 noiembrie 2022

TÂNJIȚI SĂ VĂ REGĂSIȚI ÎN CASA TATĂLUI VOSTRU – Carbonia, 16.11.2022

ESTE SFÂRȘITUL PUTERII LUI SATANA!

Iubita Mea Mireasă, scrie poporului Meu. Isus este singurul vostru bine, doar în El sunteți în siguranță, viața voastră este în El.

Copiii Mei, să aveți acea credință care mută munții din loc, să aveți încredere în Mine, EU SUNT!

Mergeți mai departe convinși de Milostivirea Mea față de voi și nu fiți triști, ... niciodată!

Lumea trebuie să vadă în voi zâmbetul vesel al Cerului, bucuria de a fi viață în Viață!

- ACUM VOR CĂDEA CEI PUTERNICI AI PĂMÂNTULUI!

- TOATE LUCRURILE SE VOR ÎNTOARCE LA DUMNEZEU!

- ESTE SFÂRȘITUL PUTERII LUI SATANA!

O, poporul Meu! Popor nerecunoscător ... sunteți surzi și orbi, nu vreți să Mă ascultați, preferați să ascultați și să urmați minciunile mass-mediei!

Mântuirea ta este în primejdie, omule: ...strigătul Meu de mântuire vine la tine: ...salvează-te întorcându-te la Mine, fiul Meu, numai Eu sunt Cel care te va mântui.

IUBIȚII MEI, NU CĂDEȚI ÎN CAPCANA MORTALĂ A INAMICULUI,

ÎNDEPĂRTAȚI-VĂ DE COHORTELE ÎNTUNECATE,

UMBLAȚI ÎN TRANSPARENȚĂ,

TRĂIȚI SFÂNTA EVANGHELIE: DOAR ACOLO ÎL ÎNTÂLNIȚI PE IISUS.

EL VĂ CĂLĂUZEȘTE ȘI VĂ ȚINE ÎN SIGURANȚĂ DACĂ VĂ ÎNCREDEȚI ÎN EL.

COPIII MEI, A VENIT TIMPUL SĂ RIDICAȚI ANCORA ȘI SĂ NAVIGAȚI!

- ABANDONAȚI TOT CEEA CE VĂ ȚINE PE PĂMÂNT!

- ÎNĂLȚAȚI-VĂ INIMILE SPRE CEL PREAÎNALT, DUMNEZEU AȘTEAPTĂ SĂ VĂ ÎMBRĂȚIȘEZE.

- Tânjiți după Casa Tatălui, decideți-vă pentru Cer!

- Fiți conștienți, oamenilor, că trebuie să părăsiți lucrurile de aici de jos; totul va fi îngropat!

Iată, încă a mai rămas timp pentru ca voi să vă dați seama că aparțineți lui Dumnezeu, așa că, POCĂIȚI-VĂ!

TÂNJIȚI SĂ VĂ REGĂSIȚI ÎN CASA TATĂLUI VOSTRU, UNDE FERICIREA PE CARE AȚI PIERDUT-O PE ACEASTĂ PLANETĂ, O VEȚI REGĂSI PENTRU TOTDEAUNA.

Totul este în favoarea lucrurilor lui Dumnezeu!

CONVERTIȚI-VĂ ACUM, POPORUL MEU, NU MAI AȘTEPTAȚI.

Sfârșitul acestui veac a sosit, această istorie străveche este pe cale să coboare cortina, Dumnezeu se grăbește să deschidă noul Pământ pentru copiii Săi. Amin!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8252558588119538&set=a.242597375782406

Un comentariu: