duminică, 13 noiembrie 2022

TREZEȘTE-TE, OMULE! SFÂRȘITUL A TOT CEEA CE NU-MI APARȚINE ESTE ÎN DESFĂȘURAE! - Carbonia, 6.11.2022, ora 11:43 a.m.

 Istoria se repetă, iubita Mea fiică, ...iată că vine calvarul poporului Meu.

Iată-Mă la voi, poporul Meu, iată-Mă la voi!

RIDICAȚI-VĂ REPEDE DIN NOROIUL CARE VĂ ÎNVĂLUIE DEJA!

POCĂIȚI-VĂ ACUM, CÂT MAI PUTEȚI!

TREZEȘTE-TE, OMULE! SFÂRȘITUL  A TOT CEEA CE NU-MI APARȚINE ESTE ÎN ACȚIUNE!

Pământul este pe cale să intre în convulsii!

Omul a ajuns la nebunie! Provocarea a început!

MÂNA MEA VA OPRI MĂCELUL! Eu, Dumnezeu, Creatorul și Stăpânul tuturor lucrurilor, intervin pentru eliberarea ta, omule, ACCEPTĂ INTERVENȚIA MEA închinându-te Mie, RECUNOSCÂNDU-MĂ CA UNICUL DUMNEZEU ADEVĂRAT! ABANDONAȚI MIZERIA CARE VĂ GUVERNEAZĂ; DECIDEȚI-VĂ SĂ VĂ ÎNTOARCEȚI LA CEL CARE ESTE CREATORUL VOSTRU: SINGURUL VOSTRU BINE!

Istoria se sfârșește, copiii Mei, trezirea voastră să fie în Mine.

Să știi cu adevărat, omule, că EU TE-AM CREAT PENTRU MINE ȘI NICIODATĂ NU VOI CEDA BINELE MEU SATANEI; dacă nu te trezești în acest timp al milostivirii Mele, vei intra în vârtejul marelui necaz, ca să înțelegi că, într-adevăr, EU sunt Cel care îți poate da adevărata fericire în imensitatea Iubirii Mele perfecte.

NU VĂ CONDAMNAȚI LA LANȚURILE SATANEI! ALEGEREA VOASTRĂ PÂNĂ ASTĂZI A FOST REA; AȚI CONSIMȚIT, PRIN VOINȚA VOASTRĂ LIBERĂ, LA ÎNȘELĂCIUNILE DIAVOLULUI. DAR, ASTĂZI ÎȚI DEZVĂLUI STAREA ÎN CARE SE AFLĂ SUFLETUL TĂU, OMULE;

- NU RĂMÂNE ÎN PĂCAT DE MOARTE!

- POCĂIEȘTE-TE PENTRU A NU SFÂRȘI ÎN IAD.

- ÎȚI DAU ÎNCĂ POSIBILITATEA DE A TE ÎNTOARCE SĂ TRĂIEȘTI ÎN MINE;

- RECUNOAȘTE-MĂ CA FIIND IUBIREA TA DUMNEZEIASCĂ

- ȘI RENUNȚĂ LA SATANA.

Mâna Mea este gata să-i doboare pe cei nebuni; NU vă lăsați printre cei care nu vor să se trezească pentru că, convinși de diavol, cred că au victoria în mână.

TREZEȘTE-TE, OMULE! TREZEȘTE-TE, FIULE! Mai ai încă posibilitatea de a te pocăi și de a-ți îndrepta trecutul, ... ÎNTOARCE-TE LA MINE, NU TE TEME de SATANA, pentru că, dacă Mă alegi pe Mine, el nu mai poate avea putere asupra ta, pentru că Eu, Dumnezeu, îl voi împiedica.

Vreau să Îmi salvez copiii! Îmi doresc cu ardoare să vă am înapoi Mine pentru totdeauna!!!

Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8209460819095982&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu