vineri, 25 noiembrie 2022

UN NOU PARADIS... Carbonia, 23.11.2022

Iată-mă că vin, fiica Mea!

Iubirea Mea este fără sfârșit, harul Meu va fi peste toți cei care Mă urmează cu dragoste arzătoare și fidelitate absolută. Vreau să vă dau totul, copiii Mei, vreau să vă iau cu Mine într-o lume nouă: o lume în care veți găsi bucurie imensă și iubire nesfârșită, în care Mă veți avea alături de voi, ... pentru totdeauna!

Eu voi fi cel care vă voi purta în brațele Mele și vă voi face să vă bucurați de tot ce nu v-ați bucurat niciodată pe acest pământ.

UN NOU PARADIS, ACEL PARADIS PE CARE OMUL L-A PIERDUT DIN CAUZA NEASCULTĂRII SALE, ASTĂZI VA FI RECÂȘTIGAT DE NOUL MEU POPOR CARE A FOST ÎN ASCULTARE FAȚĂ DE MINE.

Vedeți, copiii Mei, cât de mult ați pierdut prin neascultarea voastră, ... prin păcatul pe care îl trăiți în fiecare zi, în fiecare oră, în fiecare clipă!

Satana este puternic, copiii Mei, Eu știu că este puternic, dar recunosc condiția voastră umană, de aceea TREBUIE SĂ VĂ RIDICAȚI ȘI SĂ LUPTAȚI chiar și aceste situații, MERGEȚI ÎMPOTRIVA SEDUCȚIILOR SATANICE, pentru că, dacă Îmi sunteți credincioși și vă rugați constant, veți avea discernământul de a înțelege la momentul potrivit.

Atacurile diavolului trebuie respinse cu RUGĂCIUNE, POST ȘI "RENUNȚĂRI - RENUNȚĂRI - RENUNȚĂRI "!... REFUZAȚI ÎNTOTDEAUNA SEDUCȚIILE LUI, copiii Mei.

ȘARPELE blestemat este în cel mai puternic moment al timpului său, pentru că distruge tot ceea ce Îmi aparține; răzbunarea lui este mare împotriva lui Dumnezeu!  El Îmi ia multe suflete, dar, în adevăr, vă spun că îi voi recupera pe toți cei care sunt ai Mei, nu voi lăsa niciunul în mâinile lui, îi voi aduce pe toți înapoi la Mine; îi voi recâștiga chiar și prin mari suferințe, dar îi voi readuce pe toți înapoi la Mine.

Cerul așteaptă să-i primească înapoi pe toți copiii lui Dumnezeu! Cerul este mare, Universul este mare ca să fie vizitat și locuit de toți cei care vor intra în harul lui Dumnezeu, care vor intra în viața în Dumnezeu, care vor intra în Dumnezeu!

Astăzi vreau să vă mulțumesc din nou pentru rugăciunile voastre, pentru dedicarea voastră față de Mine, adorați-Mă mereu în Sfântul Sacrament, acolo unde puteți, copiii Mei, acolo unde este Adevărul.

Adorați-Mă și iubiți-Mă din toată inima voastră, cu faptele voastre bune, cu sentimentele voastre de iubire și față de aproapele vostru!  Îmbrățișați-vă toți ca frații, împărțiți totul, fiți înțelepți în lucrurile lui Dumnezeu și veniți în întâmpinarea Mântuitorului vostru care se va manifesta curând tuturor!

Vă iubesc, vă binecuvântez, vă îndemn să fiți din ce în ce mai credincioși poruncilor lui Dumnezeu, legilor Lui și să vă îndepărtați de lucrurile lumii, ... repede!!!!

Vă iubesc, tânjesc după voi. Tânjesc să vă strâng în curând la pieptul Meu. Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8285685678140162&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu