duminică, 20 noiembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, VINERI, 18 NOIEMBRIE 2022 - În schimb

"Le-am spus copiilor Mei despre lucrurile care vor veni și despre ceea ce doresc să faceți pentru a vă pregăti pentru aceste evenimente. De ce, copii, faceți opusul a ceea ce vă spun?

Eu vă spun să stați în Cuvântul Meu, să căutați Fața Mea, să vă rugați mai mult pentru cei dragi vouă.  În schimb, voi discutați între voi cât de lipsit de speranță va fi totul. Eu vă spun să aveți credință, iar vouă vă este teamă. Vă spun să fiți în Cuvântul Meu și, în schimb, sunteți la știri, crezând minciunile dușmanului Meu, în loc să Mă cunoașteți. Eu vă spun să aveți pace, dar voi ați renunțat la pacea voastră în favoarea îngrijorării și a grijii pentru lucruri pe care nu le puteți schimba.

Copiii Mei, dacă nu ascultați și nu vă supuneți, nu prea am ce să fac pentru a vă proteja în această situație."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=442304138065951&set=a.403808015248897

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu