luni, 21 noiembrie 2022

Luați aminte și ascultați, căci ora a devenit foarte târzie! - 18 noiembrie 2022, Shelley Anna

 

Un mesaj de la Sfântul Arhanghel Mihail

În timp ce penele aripilor mă umbresc și mă protejează de cerul de foc, îl aud pe Sfântul Arhanghel Mihail spunând: Fie ca binecuvântările harului și milei care curg din Inima Sfântă a lui Isus să se reverse peste fiecare dintre noi.

LUAȚI AMINTE ȘI ASCULTAȚI PENTRU CĂ ORA A DEVENIT FOARTE TÂRZIE!

Împlinirea Revelației lui Ioan se apropie. Biserica intră în încercarea finală, în care credința multora va fi zdruncinată. Religia mondenă a anticristului va pune stăpânire pe sufletele care nu au credința întemeiată în Domnul și Mântuitorul nostru Isus Hristos.

Iubiți ai lui Hristos, nu stați degeaba, folosiți-vă de armele voastre spirituale pentru că cel rău dă târcoale ca un leu care răcnește căutând pe cine să devoreze. Nu intrați în luptă cu o armură incompletă!

Rugați-vă Rozariul de lumină al Maicii Domnului, nu abandonați chemarea ei.

Iubiții Domnului și Mântuitorului nostru, rugați-vă pentru cei lipsiți, rugați-vă pentru aceste suflete care sunt legate de Satana.

Rugați-vă pentru Instituția Euharistiei, care trebuie să meargă acum în biserica subterană.

Păstrați tradițiile Domnului și Mântuitorului Nostru, urmați calea pe care El v-a pus-o înainte, intrați pe calea cea strâmtă lăsând în urmă lucrurile acestei lumi care duc la moartea sufletelor voastre.

Refugiați-vă în Inima Sfântă a Domnului și Mântuitorului nostru.

Elementele vor continua să purifice lumea , în timp ce o ploaie de foc luminează cerul cu o strălucire periculoasă care nu poate fi privită .

Recunoașteți îngerii voștri păzitori care vă înconjoară și care vă vor îndruma spre refugiul vostru sigur.

Cu sabia mea scoasă din teacă, sunt gata împreună cu mulțimi de Îngeri, să vă apăr de răutatea și capcanele diavolului ale cărui zile sunt puține la număr. Așa vorbește Apărătorul vostru vigilent.

Confirmări din Scriptură

Exodul 15:26

26 El a zis: „Dacă într-adevăr vei asculta glasul Domnului Dumnezeului tău şi vei face ceea ce este drept înaintea lui, dacă îţi vei pleca urechea la poruncile lui şi vei ţine toate hotărârile lui, nu voi pune asupra ta niciuna din bolile pe care le-am pus asupra Egiptului; căci eu sunt Domnul care te vindecă”.

Ioan 5:28-29

28Nu vă miraţi de aceasta, pentru că vine ceasul în care toţi cei care sunt în morminte vor auzi glasul lui! 29Şi vor ieşi spre învierea vieţii cei care au făcut binele, iar cei care au săvârşit nelegiuire, spre învierea judecăţii.

Ioan 12:26

26Dacă îmi slujeşte cineva, să mă urmeze, iar acolo unde sunt eu va fi şi cel care mă slujeşte. Dacă îmi slujeşte cineva, Tatăl îl va cinsti.

Apocalipsa 6:13

13 Stelele cerului au căzut pe pământ aşa cum un smochin îşi aruncă smochinele verzi când este scuturat de un vânt puternic.

Matei 24:29 "

 29 Îndată după nenorocirea din zilele acelea, soarele se va întuneca, iar luna nu-şi va mai da lumina, stelele vor cădea de pe cer, iar puterile cerului se vor zgudui.

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/shelley-anna/2022/november/18/take-heed-and-listen-for-the-hour-has-become-very-late/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu