miercuri, 16 noiembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, SÂMBĂTĂ, 12 NOIEMBRIE 2022

Repostat: Deznodământul, 21 februarie 2019

"Copiii Mei, în ceea ce va urma, nu toate familiile vor rămâne intacte. Mulți dintre voi vedeți deja că familiile voastre încep să se destrame. Nu vă alarmați de acest lucru, în unele cazuri vă protejez. Unii dintre voi se confruntă cu destrămarea căsniciilor voastre, de asemenea. Nu vă alarmați, pentru că Eu îi protejez pe ai Mei, îndepărtându-i pe cei care vor deveni un pericol pentru voi în zilele următoare.

Nu vă agățați de ceea ce Eu înlătur din viața voastră. Asocierile greșite pot fi o chestiune de viață și de moarte în ceea ce va urma. Trebuie să vă supuneți îndrumării Mele dacă doriți protecția Mea. Eu sunt cu voi și voi avea grijă de voi".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=437786838517681&set=a.403808015248897

Un comentariu: