marți, 8 noiembrie 2022

"SUNTEȚI CUFUNDAȚI ÎN CEL MAI MARE RĂZBOI SPIRITUAL AL TUTUROR TIMPURILOR" - Trevignano Romano, 29 octombrie 2022

Copiii mei, vă mulțumesc pentru că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, sunteți acum cufundați în cel mai mare război spiritual al tuturor timpurilor, cei confuzi vor fi spulberați ca vântul, apropiați-vă de credința adevărată și de Euharistie, fiți umili și rugați-vă ca dreptatea lui Dumnezeu să fie atenuată, faceți pocăință.

Copii, satana și-a înarmat oastea, dar războinicii mei de lumină vor învinge întotdeauna și vor fi protejați, pentru că ei au ales să fie sub Mantia Mea Binecuvântată.

Iubiți copii, Dumnezeu este cu voi, priviți lumina și crucea și fiți credincioși Fiului meu Isus. Copii, vă voi urma și vă voi instrui pas cu pas.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8163187550389976&set=a.242597375782406

 

Un comentariu: