joi, 24 noiembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU ISUS CRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, DUMINICĂ, 20 NOIEMBRIE 2022

REPOSTAT: Puteți să credeți? 5 aprilie 2021

"Cei răi încep acum să-și pună în aplicare planul împotriva poporului Meu. Ei vor pune restricții asupra voastră, poporul Meu, dar rămâneți calmi. Ei plănuiesc să vă ia asistența medicală, dar Eu sunt vindecătorul vostru. Ei plănuiesc să vă restricționeze aprovizionarea cu alimente, dar Eu sunt furnizorul vostru. Ei plănuiesc să nu vă lase niciun loc unde să fugiți, nicio cale de ieșire, dar Eu întotdeauna fac o cale acolo unde nu există nicio cale.

Nu disperați când vedeți că se întâmplă aceste lucruri, copiii Mei, pentru că ei își adună judecata pentru ei înșiși dacă nu se pocăiesc, iar ei pot lua doar ceea ce controlează. Ei nu Mă controlează pe Mine, iar Eu sunt sursa voastră pentru tot ceea ce aveți nevoie.

Când vă vor lua accesul la hrană, unii care sunt buni la suflet vor face tot posibilul să vă ajute, pentru care vor fi răsplătiți foarte mult. Cei răi vor vedea acest lucru și atunci semnul fiarei va fi pus în aplicare. Acesta este scopul lor chiar și acum, iar ei vor găsi scuze pentru a-și justifica planul malefic. Nu vă temeți când se va întâmpla acest lucru. Eu am hrănit poporul Meu Israel în deșert și sunt capabil să vă hrănesc și pe voi. Eu sunt sursa voastră pentru tot ceea ce aveți nevoie.

Puteți să credeți în Mine pentru tot ce aveți nevoie?"

https://www.facebook.com/photo/?fbid=443707711258927&set=a.403808015248897

Un comentariu: