vineri, 11 noiembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MARȚI, 1 NOIEMBRIE 2022 – Promoțiile din ultimul sezon

"Unii dintre voi v-ați întrebat despre încercările pe care le-ați îndurat. V-ați întrebat de ce circumstanțele au devenit brusc atât de dificile, de ce oamenii din jurul vostru sunt atât de abrazivi.

Copiii Mei, nu recunoașteți voi semnele purificării Mele? Eu vă șlefuiesc ca să vă pot folosi cu putere pentru gloria Mea în ultimul anotimp înainte ca copiii Mei să fie luați de pe pământ.

Timpul vostru acolo este aproape gata acum, dar mai sunt și alte suflete de salvat și Eu doresc să fiu glorificat.

Supuneți-Mi viețile și trupurile voastre ca o jertfă vie și priviți ce voi face Eu!"

https://www.facebook.com/photo/?fbid=429962922633406&set=a.40380801524889

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu