sâmbătă, 19 noiembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX MIERCURI, 16 NOIEMBRIE 2022 - Eu vin în curând

"Vin mai repede decât credeți și nu sunteți pregătiți. Încă amânați lucrurile pe care știți că trebuie să le faceți, ca să vă distrați mai mult timp.

În acest timp, voi începe să iau binecuvântări de la voi până când Mă veți venera așa cum ar trebui. Voi îndepărta acele lucruri de care vă bucurați și lucrurile și oamenii cu care vă petreceți timpul, până când vă veți aminti de Mine. 

Vă voi dezbrăca viața de conținutul ei până când veți vedea că aveți nevoie de Mine, până când Eu voi fi prima voastră prioritate.

Și dacă, după ce ați învățat să Mă căutați așa cum ar trebui, vă reîntoarceți în orice moment la aceste căi, vă voi dezbrăca și mai mult.

V-am chemat și v-am atras, din nou și din nou, și totuși, tot nu ați venit. Am tânjit ca voi să vă faceți timp pentru Mine, să doriți acel timp așa cum îl doresc și Eu, și totuși v-ați distrat. 

În curând va veni timpul când nu vă voi mai chema, ci vă voi da timpul vostru de distracție și veți cunoaște purificarea Mea."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=441094121520286&set=a.403808015248897 

Un comentariu: