duminică, 13 noiembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, VINERI, 4 NOIEMBRIE 2022 - Păcatul, încrederea și ascultarea

 "Copiii Mei, sunteți testați pentru a vedea dacă sunteți pregătiți pentru promovare. Pot să vă încredințez mai mult? Pot să am încredere să revărs în voi puterea Mea miraculoasă și să nu deveniți mândri crezând că este a voastră? Pot să am încredere în voi cu bogății și averi, nu pentru a le consuma în poftele voastre, ci pentru a le distribui celor care au mare nevoie, ca să Mă glorifice pe Mine? Pot să vă încredințez faima pentru a Mă promova în ochii mulțimilor pe Mine și nu pe voi înșivă?

Cât de mult pot avea încredere în voi? Veți cădea în păcat? Vă veți supune cu adevărat când nimeni nu vă va vedea? Acestea sunt întrebările cu care vă testez în acest timp. Mă veți asculta cu adevărat și nu veți păcătui, chiar dacă vă voi pune la îndemână ceea ce vă doriți cel mai mult? Sau veți face compromisuri și veți păcătui împotriva Mea? Pot să am încredere în voi mai mult? Sunteți testați acum. Voi determinați prin răspunsul vostru ce se va întâmpla în continuare în viețile voastre."

https://www.facebook.com/photo?fbid=432090539087311&set=a.403808015248897

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu