vineri, 11 noiembrie 2022

NU RENUNȚA, OMULE, VIAȚA CONTINUĂ ÎN MINE, DUMNEZEUL CREATOR! - Carbonia, 4.11.2022, ora 19:22

Eu strig poporului Meu adevărul Meu: poporul Meu, ridică-te repede din noroiul care te sufocă!

Viața voastră este în Mine: Eu sunt Dumnezeul vostru Creator, Dumnezeu Iubire și Mântuitor!

Nu vă gândiți la lucrurile care vor fi în curând îngropate, trăiți în comuniune cu Mine.

Rugați-vă și postiți de lucrurile lumii, rămâneți în Mine.

Eliberați-vă sufletul de boala grea a păcatului, purifică-te, omule, purifică-te!

Nu așteptați ca dezastrul să se manifeste în fața ochilor voștri,

luați-vă măsuri pentru a vă asigura în Mine,

Numai Eu te pot salva, o, omule!

Suferă Inima Mea părintească, suferă pentru slăbiciunea ta și pentru încăpățânarea ta în lucrurile pământești.

NU RENUNȚA, OMULE, VIAȚA CONTINUĂ ÎN MINE, DUMNEZEUL TĂU CREATOR!

Ridică-te, fiule, vino la Mine, te aștept pentru a te învrednici cu Binele Meu infinit și a te așeza în iubire și bucurie veșnică.

Acum vor fi zile de mare jale pentru oamenii neghobi, pentru cei care, în voia lor liberă, vor au ales calea lăcomiei, pentru cei care s-au predat Satanei!

Copiii Mei, a venit ceasul să vă pocăiți, nu mai amânați, salvați-vă, o, oameni, căutați-Mă, implorați mila Mea.

Iată că vă aștept, vă voi îmbrățișa și vă voi face veșnici în Mine.

HAIDEȚI! ÎNCĂ MAI AVEȚI TIMP, TIMP DOAR CÂT SĂ VĂ CONVERTIȚI! Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8201323643243033&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu