marți, 22 noiembrie 2022

VĂ CĂLĂUZESC ÎN LUPTA ÎMPOTRIVA SATANEI - Carbonia, 19.11.2022

PREASFÂNTA FECIOARĂ MARIA:

Micuții mei, cu toată dragostea mea de mamă vă învălui în mantia mea și vă conduc la Fiul meu Isus.

Ca și Co-Răscumpărătoare a Lucrării de Mântuire, vă instruiesc după poruncile lui Dumnezeu și vă conduc la luptă împotriva Satanei; veți fi cu siguranță victorioși în Cel care este Mântuitorul vostru Dumnezeu... ÎNTĂRIȚI ÎN EL, VOI VEȚI DEVENI DIVINI ÎN EL.


ÎI CHEM ACUM PE TOȚI CEI CARE S-AU PIERDUT ÎN MINCIUNILE DUȘMANULUI INFERNAL .

Adevăr vă spun:

- CUVÂNTUL LUI DUMNEZEU ESTE UNUL ȘI UNUL VA FI PENTRU TOTDEAUNA!

- NIMENI DIN LUME NU VA PUTEA SĂ ÎL SCHIMBE SAU SĂ ÎL ȘTEARGĂ! 

Vă spun vouă, oameni care tânjiți după puterea Mea: să știți că nu veți primi niciodată ceea ce Îmi aparține, este al Meu pentru totdeauna! EU SUNT SINGURUL, UNICUL ȘI ADEVĂRATUL DUMNEZEU!

Cu adevărat VOI AȚI PIERDUT DEJA BĂTĂLIA VOASTRĂ împotriva MEA, EU SUNT! ÎNTOARCEȚI-VĂ ÎNAPOI LA MINE, REMEDIAȚI GREȘELILE FĂCUTE INTENȚIONAT ȘI CU PREMEDITARE!

Acum totul va intra în tăcere, pentru a tuna apoi în adevărul Meu. POCĂIȚI-VĂ REPEDE!

Dumnezeu este Cel care poate face toate lucrurile: ... nimeni nu este ca Dumnezeu! Eu sunt!

Mi-ați biciuit poporul, v-ați îmbătat cu sângele fraților voștri; ați DENATURAT ACEASTĂ OMENIRE, ați lipsit-o de ORICE BINE pentru a o târî în IAD.

Mânia Mea va fi mare împotriva dușmanilor, împotriva trădătorilor templului Meu!

Iată, Israel își revendică proprietatea, nu va eșua să o recupereze, totul e  posibil la Dumnezeu!

SĂRMANI OAMENI AROGANȚI ȘI MÂNDRI, VOI ÎL ACLAMAȚI PE LUCIFER, ACUM V-AȚI OFERIT LUI ȘI CU EL VEȚI PIERI. Lucifer tânjește să se răzbune pe Mine, dar răutatea lui perfidă a ajuns acum la sfârșit, el va fi închis în iadul lui pentru totdeauna.

VICTORIA EST!!! CHRISTUS VINCIT! CHRISTUS REGNAT! CHRISTUS IMPERAT!

Pentru totdeauna!!! Pentru totdeauna!!! PENTRU VEȘNICIE EL ESTE!

Binecuvântat să fie Dumnezeu și binecuvântat să fie poporul Său.

Ne vedem curând, copiii Mei, ne vedem curând aleși ai Dumnezeului vostru... ne vedem curând!

Iată, pe cer se manifestă deja semnele celei de-a Doua Veniri.

Copiii Mei, iubiții Inimii Mele sfinte... lumea știe... dar voi știți mult mai mult!

AȘTEPTAȚI-MĂ PREGĂTIȚI, CU ȘOLDURILE ÎNCINSE, CU ÎNCĂLȚĂMINTEA ÎN PICIOARE ȘI CU TOIAGUL ÎN MÂNĂ...

Vă iubesc! Tânjesc după voi!

Iisus al vostru.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8265868370121893&set=a.242597375782406

2 comentarii: