duminică, 27 noiembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MIERCURI, 23 NOIEMBRIE 2022 - Foarte mare lipsă

 "Poporul Meu, unii dintre voi au trăit în lipsuri foarte mult timp. Lipsa chiar și a unor lucruri de primă necesitate. Deși v-am dat instrucțiuni în Sfântul Meu Cuvânt, nu ați știut cum să vă procurați mai mult din ceea ce vă trebuie sau să aveți din belșug. De ce Îmi cereți mai mult, când Eu v-am dat tot ce vă trebuie pentru a obține mai mult? Doresc ca toți copiii Mei să aibă belșug și, de asemenea, ca voi să îi binecuvântați pe alții, dar voi ați ignorat ceea ce este necesar pentru a primi acest lucru. În acest timp, veți suferi o mare lipsă și o foarte mare lipsă."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=445889411040757&set=a.403808015248897

Un comentariu: