joi, 17 noiembrie 2022

RIDICAȚI-VĂ, COPIII MEI, ÎNDREPTAȚI-VĂ OCHII SPRE CER - Carbonia, 14.11.2022, ora 10:09 a.m.

 OMUL MERGE spre abis; i se  clatină piciorul; sufletul i s-a înegrit, ÎNTOTDEAUNA tot mai mult ca cel pe care a ales să-l urmeze în locul Meu.

În junglă se aude clar strigătul disperat al naturii, animalele simt deja marea nenorocire care stă să vină.

Omul nu a realizat încă că LUMEA ESTE LA SFÂRȘIT, că orice situație va ajunge în curând la un punct culminant și că MOARTEA VA CUPRINDE INIMILE OAMENILOR FĂRĂ DUMNEZEU.

Îmi iubesc poporul, vreau să-l salvez! Puneți-vă în condiții de salvare, oamenilor!

Inima Mea suferă, lovită de multele sulițe ale trădătorilor, Îmi strig Patimile, simt mereu loviturile biciului pe Trupul Meu și ciocanul care bate cuiele în Carnea Mea, ... SUNT ÎNCĂ LEGAT DE UN STÂLP din cauza RĂUTĂȚII OAMENILOR.

SATANA A REUȘIT SĂ PUNĂ STĂPÂNIRE PE MULTE SUFLETE, LE-A FĂCUT CRUDE, LIPSITE DE BINE, SUNT DEVOTATE PĂCATULUI, IADUL ESTE LOCUINȚA LOR.

CU O SUFLARE, SARCASMUL ACESTEI OMENIRI VA DISPĂREA ÎN CURÂND, ... Lumina lumii este pe cale să se manifeste omenirii.

În curând, cerurile vor fi luminate de o lumină necunoscută omenirii, emisii luminoase spre Pământ, se vor auzi cântece îngerești, se vor auzi tropotele copitelor cailor și urale de victorie. Este Armata lui Dumnezeu, Sfântul Arhanghel Mihail o conduce alături de Mântuitorul. Călăreții, călare pe cai albi, îmbrăcați în haine albe Îl aclamă pe Domnul, Regele regilor.

Culorile naturii vor avea nuanțe necunoscute; parfumul lui Dumnezeu va pluti printre oameni și inimile lor vor vibra de iubire; sufletele se vor deschide, oamenii Îl vor vedea pe Cel Preaînalt!

ESTE TIMPUL PENTRU LUCRURI NOI ȘI BUNE  ÎN DUMNEZEU PENTRU COPIII SĂI, DAR PLÂNSUL ȘI SCRÂȘNIREA  DINȚILOR PENTRU TRĂDĂTORI.

BISERICA MEA! BISERICĂ NECREDINCIOASĂ!

PREOȚII MEI și nu mai sunteți ai Mei prin alegerea voastră liberă, în adevăr vă spun: .

- A SOSIT CEASUL MARII VOASTRE PĂTIMIRI;

- DEZBRĂCAȚI-VĂ DE ORGOLIUL VOSTRU ȘI ÎNTOARCEȚI-VĂ REPEDE LA MINE ÎNAINTE CA BRAȚUL MEU SĂ VĂ LOVEASCĂ, NU FIȚI ÎNCĂPĂȚÂNAȚI.

- CHEMAȚI POPORUL MEU ÎNAPOI LA ADEVĂR ȘI CEREȚI IERTARE PENTRU CĂ M-AȚI JIGNIT CU ATÂTA NERUȘINARE.

- PROSTERNAȚI-VĂ ÎN FAȚA MEA, UNȘI AI DOMNULUI, PUNEȚI-VĂ ÎNAPOI REVERENDELE VOASTRE,

- MĂRTURISIȚI-VĂ CREDINȚA ÎN MINE.

TREZIȚI-VĂ, FIII MEI, vine noaptea întunecată, întunericul învăluie deja multe inimi, zăngănitul lanțurilor negre va fi asupra voastră dacă nu vă pocăiți acum.

Începe furtuna, TREZIȚI-VĂ DIN SOMN, RENUNȚAȚI LA SATANA, LĂSAȚI FOTOLIILE ÎN CARE VĂ SIMȚIȚI CONFORTABIL.

GRECIA VA SUFERI UN MARE TSUNAMI.

FRANȚA VA ARDE!

ITALIA VA FI DEVASTATĂ DE CUTREMURE!

Timpul lucrurilor vechi se va sfârși pentru a face loc lucrurilor noi care vor veni odată cu Mine.

Adio tuturor trădătorilor nenorociți! Adio vouă, celor care nu ați ascultat vocea Mea și ați fugit în pustiul întunecat pentru a sluji blestematului Dragon.

Ridicați-vă, copiii Mei, îndreptați-vă ochii spre cer, un nor de foc este pe cale să LOVEASCĂ PĂMÂNTUL!

RUGAȚI-VĂ! STAȚI ÎN COMUNIUNE CU MINE, ÎMBRĂCAȚI-VĂ ÎN SAC ȘI ACOPERIȚI-VĂ CAPETELE CU CENUȘĂ.

Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8236744873034243&set=a.242597375782406

Un comentariu: