joi, 10 noiembrie 2022

O RELIGIE MONDIALĂ UNICĂ VA FI ÎNFIINȚATĂ ÎN CURÂND, Shelley Anna, 6 noiembrie 2022

Isus Hristos, Domnul și Mântuitorul nostru, Elohim spune:

Iubiții Mei, îndurările Mele tandre continuă să se reverse din Inima Mea Sfântă pentru această generație depravată care nu cunoaște dragostea lui Dumnezeu.

ÎN CURÂND VA FI INSTAURATĂ O RELIGIE UNICĂMONDIALĂ.

Este foarte urgent să vă întoarceți în Inima Mea Sfântă, unde întunericul nu poate pătrunde. Un întuneric care înconjoară Euharistia Mea, unde sunt cu adevărat prezent. Continuați să Mă primiți în Sfânta Împărtășanie și mergeți în revelația luminii iubirii Mele care acoperă tot întuneriul.

O lună însângerată semnalează necazurile care vor veni.

Nu vă temeți, recunoașteți-Mă, căci sunt cu voi, cu adevărat prezent în Euharistie. Eu nu vă voi abandona niciodată. Refugiul vostru să fie în Inima mea Sfântă, unde nu sunteți abandonați și nici uitați. Vă iubesc, iubiții Mei. Așa vorbește Domnul.

Confirmare din Sfânta Scriptură

Ioan 6:56

Cine mănâncă trupul meu şi bea sângele meu rămâne în mine şi eu în el.

https://beloved-shelley-anna.webador.com/a-one-world-religion-will-soon-be-established

Un comentariu: