miercuri, 30 noiembrie 2022

Marți, 22 noiembrie 2022: (Sfânta Cecilia), John Leary

Isus a spus: "Poporul Meu, voi citiți în Cartea Apocalipsei despre toate evenimentele care încep chiar în fața voastră.  Biblia vorbește despre foamete, cutremure și epidemii ca și de boala de Covid.  Eu v-am spus să nu luați niciun vaccin pentru Covid sau vaccin antigripal pe care mass-media, spalătoare pe creier, convinge oamenii să le ia.  Aceste vaccinuri vă ruinează sistemul imunitar cu fiecare rapel.  Ați fost alertați recent că Antihristul a fost încoronat într-o ceremonie secretă de către luciferieni la ultima întâlnire privind schimbările climatice din Egipt.  Antihristul așteaptă să se  declare conducătorul lumii după căderea Vestului de după cel de-al 3-lea război mondial. Nu vă temeți, pentru că voi aduce Avertismentul și timpul convertirii de șase săptămâni pentru a ajuta la convertirea tuturor păcătoșilor care vor să se pocăiască de păcatele lor și să creadă în Mine. Acesta va fi momentul în care veți face credincioși în familia voastră în timpul  de Convertire fără nicio influență malefică.  Aceasta va fi o alegere de a veni la Mine în ceruri sau de a merge cu diavolul în flăcările veșnice ale iadului.  Numai credincioșii Mei vor avea voie să intre în siguranța refugiilor Mele.  Odată ce vă voi chema la refugiile Mele după Avertisment, îngerii Mei vor pune un scut invizibil peste voi în drumul vostru spre refugiile Mele.  Îngerii Mei vă vor proteja de demoni în refugiile Mele, unde veți avea hrană, apă și combustibili pentru supraviețuire. Vedeți, de asemenea, cum băncile voastre se pregătesc să scoată pe piață "dolarul digital", care va înlocui dolarii voștri actuali, care vor deveni fără valoare. Acest lucru provine din Ordinul Executiv 14067 al lui Biden pentru a schimba dolarul vostru actual. Acest lucru va duce, de asemenea, la semnul fiarei sau la un cip de calculator în corp pe care credincioșii Mei ar trebui să refuze să îl ia. Va trebui să veniți la refugiile Mele pentru nevoile voastre, pentru că fără semn, nu veți putea cumpăra sau vinde nimic.  I-am avertizat pe credincioșii Mei timp de mulți ani despre venirea marelui necaz al Anticristului.  Va trebui să veniți la refugiile Mele pentru protecția îngerului Meu împotriva celor răi.  Bucurați-vă, pentru că în curând voi aduce victoria Mea asupra demonilor și voi da credincioșilor Mei răsplata lor în Era Mea de Pace și, mai târziu, în Paradis.".

http://www.johnleary.com/index.php/2022/11/24/tuesday-november-22-2022/

Un comentariu: