marți, 29 noiembrie 2022

Mai puține mesaje publice, Giselle Cardia, 9 noiembrie 2022

Dragi frați și surori,

Ieri, (9 noiembrie 2022), am primit un mesaj de la scumpa noastră Mamă cerească în care mă anunța că începând cu această dată - mesajele pe care le-am primit și eu în cursul săptămânii, la care v-am făcut participanți, tocmai pentru a vă împărtăși apelurile ei de iubire de Mamă -, deși voi continua să le primesc, nu le voi mai putea divulga, ci doar "le voi păstra cu dragoste în inima mea și în jurnalul meu". Singurul mesaj pe care îl voi putea face public va fi cel pe care voi continua să vi-l transmit în fiecare zi de 3 a lunii pe dealul din Trevignano Romano.

Nu cunosc motivele reale ale acestei schimbări, dar sunt sigură că Regina Cerului lucrează întotdeauna pentru binele și mântuirea noastră.

Această nouă dispoziție ne va permite să ne pregătim și să primim cu mai multă dragoste cuvintele pe care ni le va dărui în fiecare zi de 3, ca sprijin și ajutor pentru convertirea și creșterea noastră spirituală.

Vă îmbrățișez pe toți, Doamna noastră să vă binecuvânteze.

A voastră Gisella.

 Mi s-a atras atenția că, chiar ieri, Biserica noastră catolică a comemorat sărbătoarea sfințirii Bazilicii Laterane din Roma, care, după cum știm cu toții, este Bazilica pontificală în care se află Scaunul episcopului Romei.

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/giselle-cardia/2022/november/24/fewer-public-messages/

Un comentariu: