miercuri, 16 noiembrie 2022

TOT PĂMÂNTUL SE VA CUTREMURA! STELELE VOR CĂDEA! - Carbonia, 12.11.2022

LUNA SÂNGERIE (eclipsa de Lună din 8 noiembrie 2022), SEMNALEAZĂ ÎNVINGEREA TRĂDĂTORILOR; DIN CAUZĂ ÎNȘELĂCIUNII LOR, conduc OAMENIREA LA FOAME ȘI DISPERARE.

SPIC DE GRÂU EU SUNT!

Îmi îndrept cântecul nesfârșit de iubire acum spre credincioșii Mei, spre toți cei care și-au arătat iubirea adevărată față de Creator, Dumnezeul lor.

CÂNTAȚI DIN HARPE ȘI LA ALĂUTE, CÂNTAȚI!

IATĂ, CORUL ÎNGERESC ESTE UNIT ÎNTR-UN SINGUR CÂNTEC DE IUBIRE CĂTRE IUBIRE!

DUMNEZEU COBOARĂ DIN CERUL SĂU PENTRU A SE ÎNTÂLNI CU OAMENII!

FUGIȚI, PUTERI VRĂJMAȘE, FUGIȚI!

Regele Gloriei își anunță dreptatea!

- VOCEA LUI PUTERNICĂ VA TUNA! TOT PĂMÂNTUL SE VA CUTREMURA! STELELE VOR CĂDEA!

- ÎNTREGUL UNIVERS VA TREMURA ȘI VA AȘTEPTA CU NERĂBDARE CA PURIFICAREA ACESTEI OMENIRI PĂCĂTOASE SĂ SE ÎNCHEIE. (NOTĂ).

COPIII MEI, A SOSIT TIMPUL SĂ VĂ ÎNTÂLNESC.

PĂSTRAȚI-VĂ INIMILE ÎN CURĂȚIE, ... FIȚI NERĂBDĂTORI PENTRU MINE.

Sfânta Mea Mamă va anticipa întoarcerea Mea pentru a vă pregăti pentru întâlnirea cu Mine.

Ea va vizita casele copiilor Săi și îi va lua cu Ea, îi va aduna într-un singur loc, de unde vor pleca apoi pentru ULTIMA MISIUNE de salvare.

Cu Călcâiul ei (cu armata ei credincioasă) va zdrobi capul Șarpelui Străvechi; copiii ei, care vor sta alături de ea vor onora  împreună cu ea pe Hristos Iisus, Fiul ei: ... victoria este!

Malurile râului Iordan se vor lărgi! ... Botezul va fi nou pentru toți copiii lui Dumnezeu!

ÎNGENUNCHEAȚI ÎN FAȚA CELUI PREAÎNALT! DAȚI-I ONOARE ȘI GLORIE!

EL ESTE CINE ESTE! ... EL ESTE REGELE CEL PUTERNIC!

DOAR EL ESTE! Amin!

*(Notă) Astăzi, duminică 13 noiembrie, la Liturghia orelor, citim prima lectură din cartea profetului Ioel (2,21-3,5). Noi raportăm ceea ce este scris.

Așa vorbește Domnul:

 Nu te teme, pământule,

ci bucură-te și veselește-te,

căci Domnul face lucruri mari!

...... Veți recunoaște

că în mijlocul lui Israél sunt eu,

că eu sunt Domnul

Dumnezeul vostru

și nu mai este [altul].

Și poporul meu nu se va rușina în veci.

Revărsarea Duhului

 După aceea, voi revărsa Duhul meu peste orice făptură: vor profeți fiii voștri și fiicele voastre, bătrânii voștri vor avea vise și tinerii voștri vor avea viziuni. Ba chiar și peste sclavi și peste slujitoare voi revărsa Duhul meu în zilele acelea. Voi pune semne în soare și pe pământ: sânge, foc și coloane de fum. Soarele se va preface în întuneric și luna, în sânge înainte de venirea Zilei Domnului, cea mare și înfricoșătoare. Oricine va invoca numele Domnului va scăpa, căci pe muntele Sión va fi scăparea, după cum a zis Domnul, supraviețuitori pe care Domnul îi va fi chemat.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8229299023778828&set=a.242597375782406

Un comentariu: