miercuri, 30 noiembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, VINERI, 25 NOIEMBRIE 2022

 Repostat: 2 octombrie 2015 - Reflectați

"Inspirați aerul din jurul vostru și gândiți-vă la Mine. Eu am creat tot ceea ce vedeți. Eu am făcut lumea perfectă, veselă și abundentă.

Pacea, bucuria și abundența Mea sunt ale voastre în orice moment, dacă vreți să le primiți. Ele sunt întotdeauna acolo, dar trebuie să faceți un efort concentrat pentru a le cere.

Copiii Mei lasă atât de multe dintre darurile Mele nerevendicate și, ca urmare, mulți dintre voi umblați în lipsă. Cereți ceea ce aveți nevoie și ceea ce vă doriți, copii - și slăviți-Mă pentru că vi le ofer.

Reflectați asupra bunătății și abundenței Mele. Eu sunt mereu milostiv și darnic față de voi. Nu este voia Mea ca copiii Mei să ducă lipsă de orice lucru bun."

https://www.facebook.com/photo/?fbid=447210450908653&set=a.403808015248897

Un comentariu: