marți, 15 noiembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, JOI, 10 NOIEMBRIE 2022 - Ceea ce își doresc

"America și-a pecetluit osânda prin nepăsarea ei față de poporul Meu și față de Sfântul Meu Cuvânt și prin legile pe care le-a adoptat pentru a permite răului să înflorească. Eu nu voi locui cu răul, iar răutatea în pozițiile înalte aduce numai distrugere.

Așa că îi voi da (pe cei răi) pe mâna a ceea ce își doresc - o lume fără Mine în ea. Ei își doresc o lume fără convingeri din Cuvântul Meu Sfânt. Eu le voi da asta și o lume fără bunătatea și mila poporului Meu. Pe măsură ce Mă îndepărtează, le voi da o lume fără binecuvântările Mele.

Cei răi doresc ca nimeni să nu le reproșeze păcatul. Ei își doresc păcatul lor mai mult decât doresc să facă binele. Îl doresc mai presus de orice, așa că îl vor avea. Îi voi da pe mâna păcatului lor și păcatul lor îi va mistui".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=436498101979888&set=a.403808015248897

Un comentariu: