duminică, 20 noiembrie 2022

ITALIA! FRUMOASĂ ITALIA!... ZIDURILE TALE SE CUTREMURĂ! ÎN CURÂND VEI AVEA SURPRIZA AMARĂ A DUȘMANILOR - Carbonia, 17.11.2022, ora 10:01 a.m.

Fie ca strigătul Meu de mântuire să ajungă la tine, omule! Ca Tată, Îmi exercit datoria de Părinte, chemând această omenire la pocăință urgentă.

Treziți-vă, oamenilor, furtuna este deja asupra voastră; vulcanul groazei este feroce, vântul dinspre Est amenință Vestul!

Sărmanii Mei copii, DUMNEZEU VREA să vă salveze, lăsați-vă salvați, deschideți-vă urechile pentru a auzi chemarea Lui de iubire.

Deschideți-vă ochii, oamenilor! Satana se agață de voi, ghearele lui sunt ca niște clești pe voi.

Adevăr vă spun, copiii Mei:

- ÎN CURÂND VEȚI AVEA PARTE DE SURPRIZA AMARĂ A DUȘMANILOR,

- VEȚI FI PUȘI ÎN LANȚURI

- ȘI VEȚI FI DUȘI LA MĂCEL DACĂ NU VĂ VEȚI REFUGIA ÎN MINE!

- DOAR EU SUNT CEL CARE VĂ POATE SALVA:

... VĂ REPET, CONVERTIREA VOASTRĂ ESTE URGENTĂ,

- ORAȘUL IERUSALIM ESTE ÎNCONJURAT DE ARMATE, BOMBARDAREA ESTE IMINENTĂ!

Căile Cerului sunt salvarea voastră, predați-vă Dumnezeului vostru, implorați mila Lui, cereți-i ajutorul.

Italia! Frumoasă Italia! ...Zidurile tale se cutremură!

AI FOST MIREASA DOMNULUI, ACUM TE LEPEZI DE EL ȘI TE ALIEZI CU SATANA!

- DE CE FACI ASTA, ITALIA MEA?

- DE CE ÎȚI MURDĂREȘTI HAINELE ÎN CEL CARE ESTE DUȘMANUL?

- NU TE PROTEJEZI ÎN MINE PENTRU A AVEA DISCERNĂMÂNTUL POTRIVIT, ...

- TE VINZI CA O PROSTITUATĂ...

- TE-AI MURDĂRIT ASCULTÂND ȘUIERATUL ȘARPELUI,

- ACUM VEI PLĂTI PENTRU ALEGEREA TA ÎN DURERE ȘI DISPERARE!

Iisus Hristos este Cel care și-a dat viața pentru mântuirea copiilor Săi, dar a fost răsplătit rău, acum acești copii vor suferi aceeași tortură pe care Satana o va dezlănțui asupra lor.

Italia Mea! Țara Mea...

- Cât de frumos erai îmbrăcată de lumina Mea, erai înțeleaptă în lucrurile lui Dumnezeu și aveai frică de Dumnezeu!

- Astăzi nu te mai temi de El, ci de om!

- Ai îngenuncheat în fața Morții!

- Ai renunțat la viață!

Adevărul vine la voi, oameni neghiobi, vine în tăcere, și PENTRU VOI VA FI O TREZIRE DRAMATICĂ PENTRU CĂ AȚI ÎNCHIS UȘILE DUHULUI SFÂNT.

Glasul lui Dumnezeu va tuna cu putere; mânia LUI îi va îngrozi pe cei mândri, Mila LUI va fi doar pentru cei care au urmat legile LUI. Amin!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8254218781286852&set=a.242597375782406

Un comentariu: