vineri, 18 noiembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MARȚI, 15 NOIEMBRIE 2022 - O lume care Mă înlocuiește

"Așa cum cei răi își doresc o lume fără poporul Meu, Cuvântul Meu și lumina Mea, Eu le voi da o lume fără poporul Meu, Cuvântul Meu și lumina Mea.

Când voi lua lumina Mea din lume, ei vor realiza că Eu sunt cel care face soarele să răsară și să apună. Ei vor realiza că numai Eu pot da lumină lunii. Doar Eu pot face să crească hrana lor. Numai Eu pot hrăni și adăpa toate fiarele de pe câmp. Numai atunci își vor da seama de eroarea lor. Cu toate acestea, mulți vor rămâne încă aroganți și vor încerca să înlocuiască lumina Mea. Ei vor încerca să înlocuiască toată creația Mea. Vor încerca să creeze o lume care să Mă înlocuiască pe Mine și vor eșua.

Pe măsură ce vor încerca să înlocuiască tot ceea ce este din Mine, voi permite ca tot ceea ce am creat să se întoarcă împotriva lor.

Le voi arăta că au nevoie de Mine, dar mulți Mă vor refuza în continuare, alegând calea răului.

În cele din urmă, răul îi va stăpâni".

https://www.facebook.com/photo/?fbid=439939304969101&set=a.403808015248897     

Un comentariu: