marți, 8 noiembrie 2022

PROVOCAREA ÎNGERILOR RĂZVRĂTIȚI CONDUȘI DE LUCIFER ESTE ÎN DESFĂȘURARE, DAR VICTORIA APARȚINE ÎNGERILOR CEREȘTI CONDUȘI DE SFÂNTUL ARHANGHEL MIHAIL! - Carbonia, 28.10.2022, ora 17:00

 DUMNEZEU TATĂL:

Iubiți copii, MILOSTIVIREA MEA ESTE LA SFÂRȘIT, NU VOI MAI TOLERA ABUZURI DIN PARTEA OAMENILOR NEGHIOBI! Corectați-vă, copiii Mei, întoarceți-vă la Dumnezeul vostru Iubire! Timpul se manifestă diferit de ceea ce ați cunoscut întotdeauna.

LIPSIȚI DE HARUL MEU, OAMENII VOR CĂDEA ÎN DISPERARE; iarna îi va lua cu ea și îi va biciui în gerul ei infernal.

Copiii Mei, Dumnezeu Tatăl este cel care vă cheamă înapoi la El: Fiți sârguincioși, nu mai este timp pentru lucrurile acestei lumi; visul pe care îl urmăriți nu îl veți găsi pe Pământ.

- EU SINGUR SUNT BUCURIA, IUBIREA, FIDELITATEA, CARITATEA.

- EU SUNT TOTUL PENTRU VOI.

- NICIUN OM DE PE PĂMÂNT NU VA PUTEA SĂ VĂ FAVORIZEZE VREODATĂ pentru că nici o ființă umană nu este ca Dumnezeu!

PROSTERNAȚI-VĂ ÎN FAȚA MEA, INVOCAȚI MILOSTIVIREA MEA!

Ora tună în durere; furtuna va izbucni brusc și nu se va opri.

Satana se pregătește pentru marea provocare finală.

Preasfânta Maria este pregătită; Divinitatea sa îl va doborî.

Mica Mea rămășiță credincioasă, turma Mea, ȚINEȚI-VĂ STRÂNS DE MINE, TATĂL VOSTRU, NU VĂ PIERDEȚI CREDINȚA ÎN CEL CARE V-A CREAT, ARĂTAȚI-VĂ ENTUZIASMUL CHIAR ȘI ÎN BĂTĂLIE, DUMNEZEU VA FI CU VOI DACĂ VOI VEȚI FI CU EL.

PROVOCAREA ÎNGERILOR RĂZVRĂTIȚI CONDUȘI DE LUCIFER ESTE ÎN DESFĂȘURARE, DAR VICTORIA APARȚINE ÎNGERILOR CEREȘTI CONDUȘI DE SFÂNTUL ARHANGHEL MIHAIL!

RUGAȚI-VĂ, COPIII MEI, SĂ AVEȚI PURITATE ÎN INIMILE VOASTRE, NU MAI PĂCĂTUIȚI, IUBIȚII MEI, NU MAI PĂCĂTUIȚI.

Poporul Meu, timpul s-a împlinit aici, pe Pământ; mânia Justiției divine va zgudui inimile oamenilor răzvrătiți.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=8181268468581884&set=a.242597375782406

Un comentariu: