joi, 10 noiembrie 2022

"VA FI FOAMETE ÎN LUME ȘI VA EXISTA O LIPSĂ DE ALIMENTE" - Trevignano Romano, 3 noiembrie 2022

Copiii mei, vă mulțumesc că sunteți aici și că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre.

Copiii mei, lacrimile mele curg pentru cei care nu ascultă chemarea mea. Plâng pentru cei care blasfemiază și pentru preoții care nu sunt fideli lui Dumnezeu. Plâng pentru cei care, în ciuda semnelor vremurilor, sunt legați de luminile false ale lumii.

Copiii mei, vă rog să vă convertiți, vremurile vor fi grele. Rugați-vă ca Tatăl vostru să fie milostiv. Va fi foamete în lume și va exista o lipsă de alimente. Copii, asigurați-vă hrana pentru voi și pentru frații voștri.

Inimile oamenilor devin din ce în ce mai dure și așa îi va conduce satana în abis. Copii, invocați-mă în timpul suferinței și Eu voi fi cu voi.

Invocați-L pe Fiul meu Isus și El va schimba suferința în pace și tristețea în bucurie. Fiți tari în credință, mulți nu-L cunosc pe Dumnezeu și nu vor să-L cunoască, dar El este Tatăl și nu vrea să vă piardă.

Copii, urmați calea sfințeniei, citiți Evanghelia și Cuvântul și acolo veți găsi tot ce vă trebuie. Iubiți-vă așa cum v-a iubit Dumnezeu.

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă, în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=8191073900934674&set=a.242597375782406

Un comentariu: