luni, 14 noiembrie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, LUNI, 7 NOIEMBRIE 2022 – Credeți

"Fiți atenți la frica care se strecoară în sufletele voastre, copii. Vrăjmașul dorește să vă facă să vă fie frică în ceea ce va urma, dar Eu v-am spus că merg cu voi. Eu merg cu voi și voi trimite îngeri înaintea voastră, nu aveți de ce să vă temeți.

Timpul care v-a mai rămas pe pământ este foarte scurt acum. Acest ultim anotimp este despre recoltă. Vom culege împreună ultimele suflete care vor intra în Împărăția Mea cerească, iar voi veți fi chemați acasă pentru a vă bucura de numeroasele și marile voastre recompense. Nu veți avea nici o durere sau suferință aici (în Ceruri), iar Eu sunt capabil să fac nedureroasă orice suferință pe care cel rău v-o provoacă acolo (pe pământ).

Credeți."

https://www.facebook.com/photo?fbid=434160868880278&set=a.403808015248897

Un comentariu: