miercuri, 23 noiembrie 2022

Lumina de aur din Ceruri va coborî prin Medjugorje în întreaga lume - Valentina Papagna

Astăzi, în timpul rugăciunilor de la Cenaclul Rozariului, Sfânta Fecioară Maria a spus: "Știți că este atât de mult rău în lume acum? Există atât de mult rău și întuneric. Diavolul încearcă să distrugă peste tot, cum ar fi grupurile de rugăciune, dar în această biserică, eu vă păzesc și vă protejez. Sunteți ca în grădina mea, așa că diavolul nu o poate distruge. Răul nu vă va atinge".

Prin protecția Maicii Domnului, acest grup de rugăciune continuă de mulți ani, ceea ce este frumos.

Sfânta Fecioară Maria a spus că trebuie să ne rugăm pentru Medjugorje. În timpul rugăciunilor de la cenaclu, am simțit nevoia să tușesc. Nevrând să-i deranjez pe cei care se rugau, am implorat: "Doamne, te rog, nu mă lăsa să tușesc".

Maica Sfântă a spus: "Acceptă cu dragoste. Este de la Fiul meu și de la mine, pentru că vrem să te rogi pentru Medjugorje. Duhul Sfânt va coborî în curând, prin Medjugorje, în lume".

Maica Binecuvântată a spus: "Rugați-vă, rugați-vă, rugați-vă. Acest grup de rugăciune este foarte valoros pentru noi, pentru mine și pentru Fiul meu".

Am văzut Lumina de aur coborând din Cer, care va coborî prin Medjugorje și apoi în întreaga lume.

Întotdeauna Maica Sfântă este cea care ne conduce. Acesta este grupul ei de rugăciune.

Îți mulțumesc, Maică Sfântă, pentru iubirea și protecția ta.

https://afterthewarning.com/messages-from-heaven/valentina-papagna/2022/november/10/golden-light-from-heaven-will-descend-through-medjugorje-to-the-whole-world/

Un comentariu: