vineri, 18 martie 2022

CA UN PĂRINTE, VĂ VOI PROTEJA ÎN FAȚA TUTUROR CELOR CARE VĂ NUMESC ERETICI - Trevignano Romano, 10 martie 2022

Mesaj de la Dumnezeu Tatăl

Eu, Tatăl vostru, sunt aici pentru a vă reaminti că vă iubesc pe toți.

Nu vă temeți, Fiul Meu a fost primul om luat și numit eretic de către preoţii Bisericii. Atunci de ce vă este frică? Nu vă fie teamă.  El a învins moartea. Eu voi fi cu voi întotdeauna. De ce nu înțelegeți? Pentru că omenirea nu înțelege că vă iubesc pe toți și, ca Tată, simt datoria de a fi alături de voi și de a vă proteja.

Ca Tată, vă voi proteja în fața tuturor celor care vă numesc eretici. Nu vă faceți griji. Priviți acum cum se va grăbi totul. Refugiul vostru va fi, de asemenea, pregătit pentru acea perioadă.

Vă îndemn să faceţi totul, astfel încât atunci când Preasfânta Maria vă va spune că este timpul să plecați, va trebui să mergeți la Crucea Albastră (dealul binecuvântat din Trevignano Romano) și acolo nu veți fi niciodată atinși, pentru că Eu personal am sfințit acel loc.

Nu vă îngrijorați, lăsați deoparte lucrurile omeneşti și aveți credință; totul se va împlini conform planului Meu. Îngerii, în locul binecuvântat de Mine, vă vor proteja și vă vor pune în siguranță, vă vor face invizibili și nu vă va lipsi nimic.

Eu sunt un Tată bun, dar sunt și un Tată drept. Vă iubesc, copiii Mei, vă iubesc atât de mult, nu vă temeți, nu vă temeți, tot ceea ce veți avea va fi numai prin harul Meu.

Acum vă las. Tatăl vostru, Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7089094301132645&set=a.242597375782406

notă: a se înţelege că refugiul de la Trevignano Romano este pentru cei de acolo.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu