duminică, 6 martie 2022

O, OMULE, AI TRĂDAT PORUNCILE LUI DUMNEZEU, TE-AI LEGAT DE MOARTE! - Carbonia, 01.03.2022, ora 14:52

Milă, milă de voi, poporul Meu, popor nerecunoscător!

Infidelitatea ta față de Creatorul tău te-a scos din minți, Satana a reușit să te manipuleze și să te aducă de partea lui, te-ai lăsat jucat de Rău, nu ai avut grijă să pui Scutul în tine, așa că acum vei intra în suferință.

Blestemul a căzut peste tine din cauza păcatelor tale, omule, nu ți-ai lăsat sufletul să respire prin spovedanie, ai trădat poruncile lui Dumnezeu, ... te-ai legat de Moarte!

Oh, omule! ... Tu, care-ți lauzi atât de mult capacităţile, meritele, certitudinile, acum vei cădea de pe piedestal, pântecele  tău se va târî pe pământ ca șerpii și praf vei mânca.

Săracii oameni, sărmana Omenire împietrită în păcat, ... NU-I POT SALVA pe cei care MĂ resping.

Clopotul bate a moarte! Ceasul este pe cale să bată ultima bătaie! Și tu, o, omule, vei rămâne în sarcasmul tău? Ești deja terminat! Ai greșit! Nu te-ai supus Dumnezeului tău Creator, ... îți vei săpa mormântul sub pământ și vei arde în focurile iadului.

Copiii Mei, o, voi toți cei care sunteți chemați să Mă slujiți, iată ce vă spun: oferiţi-vă pe voi înșivă Mie, împliniți cererile Mele, puneți-vă la dispoziția poruncilor Mele, nu fiți orgolioși, ÎNDEPLINIŢI CERERILE MELE ȘI RĂMÂNEȚI APROAPE DE PROFEȚII MEI, cei care, în caritate, se pun în slujba Dumnezeului lor iubitor.

Rugați-vă ca în ziua în care vă voi chema pe nume, să vă găsesc pregătiți.

Maria Preasfânta așteaptă să vă adăpostească sub mantia ei.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7044891158886293&set=a.242597375782406

Un comentariu: