luni, 28 martie 2022

PREGĂTIȚI-VĂ PENTRU SCANDALUL CARE VA VENI ACUM ÎN BISERICĂ! - Carbonia, 23.03.2022, locuțiune la ora 16:23

În numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, primiți binecuvântarea Preasfintei Treimi care se află astăzi aici, pe acest deal, pentru a-i chema pe fiii Săi din lume la Adevăr, pentru a fi fii ai Celui Preaînalt, pentru a abandona lucrurile pământeşti și a se refugia în cele ale Cerului.

Dumnezeu Tatăl cheamă omenirea la convertire, își strigă durerea pentru această lume pierdută în mâinile diavolului.

COPIII MEI, PREGĂTIȚI-VĂ PENTRU SCANDALUL CARE VA VENI ACUM ASUPRA BISERICII!

Priviți semnele care vor veni acum în cer și pe pământ.

Dumnezeu Tatăl Atotputernic a obosit să aștepte convertirea acestei Omeniri care se răzvrătește permanent împotriva voinței Sale și continuă să-i urmeze pe cei care nu ar trebui: ... FALSUL PROFET, CEL CARE A CONDUS BISERICA LA RUINĂ, CEL CARE PREGĂTEȘTE TRONUL PENTRU ANTICRIST.

Iubiții Mei copii, iubiții Mei copii ai Inimii Mele, pentru voi, cei care Îl urmați pe Isus, renunțând la viața voastră din lume, vor fi daruri mari, minuni vor veni peste voi. COPIII MEI, RETRAGEȚI-VĂ ACUM ÎN CASELE VOASTRE ȘI RUGAȚI-VĂ NEÎNCETAT; TIMPUL CARE VINE ACUM, ȘI SPUN ACUM, COPIII MEI, VA FI UN TIMP ÎNGROZITOR PENTRU CEI CARE S-AU ÎNDEPĂRTAT DE DUMNEZEU, PENTRU CEI CARE S-AU ÎNTORS ÎMPOTRIVA LUI ȘI SE LUPTĂ CU EL.

Adevărul a fost îndepărtat, Isus a fost dat la o parte, Satana a prins din ce în ce mai multă putere în Biserică! ACUM ÎL VA PREZENTA LUMII PE ANTIHRIST! Inima mea imaculată plânge, plânge! ...este o tristețe imensă să vezi atâția copii care se pierd urmând acest diavol.

Adoraţii Mei copii, gândiți-vă la durerea lui Isus când a fost răstignit și chiar înainte de răstignirea Sa. A fost torturat în toate felurile, a trecut prin toate durerile pentru voi, pentru mântuirea voastră a spus Da Tatălui Său. ATÂT DE MULTĂ IUBIRE! CÂTĂ IUBIRE, COPIII MEI, CÂTĂ IUBIRE! Chiar și astăzi trăiește în El atâta durere, Răstignirea Lui este mereu mai puternică. Omul este din ce în ce mai rău, se vinde pentru o putere trecătoare pe acest pământ.

Amintiți-vă, iubiți copii ai Inimii mele Imaculate, că vă țin aproape de pieptul meu, abandonați-vă mie, lăsați-mă să vă pot conduce triumfător spre victorie. Văd deja alegerea voastră în Isus Cristos, sacrificiul vostru pentru a ajunge aici, văd dorința voastră arzătoare de a putea intra în noul pământ, în noua lume guvernată de Dumnezeu, unde nu va exista niciun rău, unde fericirea și iubirea vor fi veșnice.

Iubiții mei copii, Eu sunt aici, în mijlocul vostru, nu vă voi abandona niciodată! Sunt mereu aici, în mijlocul vostru, vă mângâi, ... vă mângâi, copiii mei, vă mângâi în inima voastră, unde vă însemnez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, pentru ca voi să fiți puternici în Duh, pentru a înainta în certitudinea victoriei pe care o veți avea în curând cu Mine, cu Mine, şi care vă voi călăuzi ca și COMÂNTUITOARE în această ultimă Lucrare de mântuire, ... ultimul Proiect Divin.

ÎNFĂPTUIŢI BINELE, COPIII MEI, RĂMÂNEȚI TARI ÎN CREDINȚA ÎN HRISTOS ISUS.

Nu fiți ca struții, nu vă băgați capul în nisip, priviți-i în față pe cei care vor să vă fure, care vor să vă ia de lângă Cel care v-a creat. Nu vă ascundeți, copiii mei; înfruntați-l, înfruntați-l pe cel care vrea ca voi să fiți o pradă în mâinile lui.

Astăzi sunt aici pentru a vă binecuvânta din nou și pentru a vă conduce împreună cu Mine spre victorie; sunt aici pe acest deal care se va manifesta în curând în măreția lui Dumnezeu.

AVERTISMENTUL ESTE APROAPE, DUPĂ AVERTISMENT VEȚI VEDEA GLORIA ACESTUI LOC.

BIEȚII MEI COPII, BIEȚII DE VOI CARE AȚI LUPTAT ÎMPOTRIVA LUI DUMNEZEU, CARE AȚI VRUT SĂ VĂ MANIFESTAȚI ÎN DUȘMANUL INFERNAL CU RITUALURI ȘI SACRIFICII UMANE.

Oh! ... Dumnezeu vede, copiii mei, Dumnezeu vede! Ce pedeapsă este pentru voi, cei care aţi refuzat Viața alegând moartea! ... V-aţi pierdut! V-ați dat pe voi înșivă lui Satana, ... pentru ce? PENTRU CĂ V-A PROMIS BOGĂȚIE ȘI PUTERE ÎN ACEASTĂ LUME?

V-AȚI PIERDUT VIAȚA, ... ați pierdut totul, copiii mei, veți muri în dureri atroce, sentința voastră va fi veșnică.

Rugați-vă, copiii mei, pentru aceste ființe care nu mai aparțin lui Dumnezeu, pentru că sunt necurate; ele s-au dat Satanei și nu lui Dumnezeu!  RUGAŢI-VĂ PENTRU CA ÎN ULTIMA CLIPĂ ŞI EI SĂ-ȘI CEARĂ IERTARE.

Înainte! În rugăciune îmi unesc mâinile mele cu ale voastre și cu putere implor împreună cu voi revenirea grabnică a lui Isus. Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7137785449596863&set=a.242597375782406

Un comentariu: