duminică, 20 martie 2022

"FOAMETEA VA ÎNAINTA FĂRĂ MILĂ, AJUTAȚI-VĂ UNII PE ALȚII ÎNTRE FRAȚI" - Trevignano Romano, 15 martie 2022

Dragii mei copii, vă mulțumesc că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre și că v-ați plecat genunchii în rugăciune.

Iubiți copii, câtă durere simt în inima mea, mă uit la voi, pășiți pe un pământ minat nu numai de bombe, ci și de rău. În ciuda nenumăratelor mele apeluri, voi încă vă îndoiți, cu toate că eu, Mama voastră, v-am avertizat mereu de ceea ce va urma dacă nu va exista în voi o adevărată convertire, ascultați-mă! 

Copiii mei, vă cer încă o dată: încredințați-i viața și zilele voastre lui Dumnezeu, aveți credință în El, Cel Drept care poate face totul.

Oamenii nu sunt pregătiți pentru ceea ce va veni deodată; ei cred doar în vocile lumii și nu în cuvintele sfinte ale unei Mame care plânge și se întristează pentru toți.

Vreau să vă salvez, înțelegi acest avertisment? Foametea va înainta fără milă, ajutați-vă unii pe alții între frați.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin. 

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7095995630442512&set=a.242597375782406 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu