vineri, 4 martie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX MIERCURI, 2 MARTIE 2022 - Atât de multe suflete

"Copiii Mei simt o creștere a poverilor pe care le-am pus pe inimile lor.

Copiii Mei, cresc poverile care apasă asupra fiecăruia dintre voi, care mijlociţi pentru sufletele pierdute pentru Mine. Milioane de oameni umblă în întuneric în lumea voastră și mulți nu au pe nimeni care să mijlocească în favoarea lor. Ei vor pieri fără să știe vreodată de Mine dacă nu faceți acest lucru.

Rugați-vă ca Eu să trimit lucrători în seceriș, rugați-vă ca Eu să le înmoi inimile, să mă mișc asupra circumstanțelor lor, ca Eu să îi atrag. Rugați-vă ca ei să se predea complet Mie.

Vă rog pe fiecare dintre voi să vă rezervați un mic spațiu de timp în fiecare zi pentru a răspunde acestei chemări. Atât de multe suflete depind de voi pentru acest lucru.

Pe măsură ce vă faceți timp să faceți această lucrare pentru Mine, vă voi acorda răspunsuri la multe lucruri pe care Mi le-ați cerut. Doresc să fiți foarte binecuvântați în acest timp, pentru ca toată lumea să vadă că există recompense pentru slujirea Regelui."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2204032506404673/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu