luni, 28 martie 2022

"FIICA MEA, ASTĂZI, MULȚI CRED CĂ ACEASTĂ CONSACRARE POATE FI VALABILĂ,..." - Trevignano Romano, 25 martie 2022

Fiica mea, îți mulțumesc că ai acceptat chemarea mea în inima ta.

Fiica mea, în acea zi, în timp ce fredonam laudele lui Dumnezeu și ceream pace pentru întreaga lume, un înger minunat a venit și a luminat camera, iar vocea lui dulce m-a anunțat că voi avea un fiu prin Duhul Sfânt, în ciuda virginității mele, și mi-a vorbit despre măreția lui Isus.

M-am rugat toată viața mea pentru pace, așa cum o fac și astăzi, dar oamenii nu m-au ascultat și nici acum nu mă ascultă.

Fiica mea, astăzi, mulți cred că această consacrare poate avea valabilitate, dar războiul a început, Fiul meu este supărat pentru că dacă ar fi fost pronunțată la timp, pacea s-ar fi pogorât asupra acestei umanități, dar nu va fi așa, pentru că nimeni nu-L poate jigni pe Dumnezeu.

Fiica mea, totul va fi ușor atenuat de rugăciunile recitate cu credință adevărată. În curând veți trece prin vremuri întunecate din motivele pe care tocmai vi le-am spus, vă rog să vă întoarceți la Dumnezeu.

Vă binecuvântez în numele Preasfintei Treimi.

https://www.facebook.com/photo?fbid=7139621542746587&set=a.242597375782406

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu