joi, 17 martie 2022

EXTRASE DIN MESAJELE CARBONIEI (DIN 2002 PÂNĂ ÎN 2021) ÎN CARE ESTE EVIDENȚIATĂ VOCEA "RUSIEI" - partea a -3 a

 Răutatea omului a depășit orice limită - 18 ianuarie 2016

Răutatea omului a depășit orice limită, răutatea lui este marcată în Satana, nu va mai fi pace în această lume dacă nu intervin cu Dreptatea Mea pentru a pune capăt răului.

- Copiii Mei, RUSIA va mărșălui spre Roma și ROMA va fi distrusă.

- Focul vulcanului ETNA se va aprinde din nou, și iar, și iar își va scuipa mânia pe pământ.

- ARHIEPISCOPUL DE CANTERBURY se va converti la catolicism și va schimba istoria.

- Pe cele mai înalte culmi ale CAROLINEI DE NORD, un munte se va prăbuși și va îngropa totul în jurul lui.

- Râul IORDAN se va revărsa și va provoca mari distrugeri.

- Cenușă va cădea din cer din cauza unui VULCAN care va erupe în curând în TURCIA.

- Va ploua grindină din cer și va lua foc când va atinge pământul, aducând distrugere și disperare.

- ȚĂRILE DIN EST își pregătesc armatele împotriva tuturor națiunilor.

- Mormântul unui sfânt va exploda și va învia la viață și va fi prin puterea lui Dumnezeu Tatăl.

OMUL NU MAI ASCULTĂ DE CHEMĂRILE MELE, NU MAI ÎNVAȚĂ DIN CUVÂNTUL MEU, NU SE APROPIE DE MINE, NU SE HRĂNEȘTE CU TRUPUL ȘI SÂNGELE MEU, CAPITULAREA LUI ESTE APROAPE!

A venit timpul să vedem semnele care au fost prezise!

Pregătește-te, omule, păstrează-ți lampa aprinsă, nu te clătina în credința ta în Mine, ca să nu te afli în întunericul tenebrelor.

Deschide-Mi inima ta și ascultă-Mă cu atenție, întoarce-te la Mine, o, omule, căci numai în Mine vei avea mântuire.

Caută-Mă, cheamă-Mă, omule, strigă după ajutor și Eu voi fi alături de tine și te voi ajuta să găsești calea mântuirii.

Dumnezeu Tatăl!

13 decembrie 2016

Iubiți copii ai Iubirii, iată, Mă întorc pe Pământ pentru a binecuvânta în Mine poporul Meu credincios, acel popor sfânt, acel popor care a trecut prin necazul cel mare, cel pe care omul în Satana l-a provocat!

IUBIȚI COPII, TEROAREA CĂLĂTOREȘTE DIN ȚARĂ ÎN ȚARĂ!

ÎN CURÂND, RUSIA VA CUCERI LUMEA ȘI TOTUL VA FI MAI VIZIBIL CU OCHIUL LIBER PENTRU TOATE POPOARELE.

Veți fi luați cu asalt, o, oamenilor, și veți fi catapultați în iad, căci puterea pentru lucrurile lumii a fost mai puternică decât puterea pentru Iubire.

Omul s-a supus dușmanului infernal, a fost jefuit de dragostea Dumnezeului său Creator, a devenit lipsit de orice sentiment de iubire, în piept nu mai poartă semnul Dumnezeului său, ci pe cel al Satanei!

24 martie 2017

Fie-ți milă de tine, omule, care Mă respingi căci nu știi ce te așteaptă!

Fie-ți milă de tine, omule, care crezi că te-ai ridicat la puterea Mea!

Fie-ți milă de tine, omule, care trăiești mereu în păcat!

Atenţie, copiii Mei, atenţie!  Sunt la Destulul Meu!

Nu dincolo de acest moment veți vedea atotputernicia Mea.

- Grecia va fi greu încercată!

- Japonia va gusta biciuirea din toiagul lui Dumnezeu Tatăl!

- America va gusta durerea păcatului ei și se va găsi goală în fața Mea! - Ea nu va avea scăpare, în mândria ei va pieri!

- Rusia este pe cale să-și dicteze legea războiului!

- China va fi devastatoare cu toate armele sale bacteriologice care vor ucide o treime din populație.

- Italia va plânge pentru că nu se înclină în fața Mea!

DINASTIA CELOR PUTERNICI SE VA PRĂBUȘI BRUSC ȘI NIMIC NU VA RĂMÂNE ÎN MÂINILE LOR!

NU VOR AVEA PARTE DECÂT DE DURERE ȘI DE SUFERINȚĂ FĂRĂ SFÂRȘIT PENTRU CĂ ÎI VOI ALUNGA ÎN IAD!

... ... ...

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7089835637725178&set=a.242597375782406

Un comentariu: