miercuri, 9 martie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, DUMINICĂ, 6 MARTIE 2022

REPOSTARE: Comorile ascunse, 24 august 2017

  "În Cuvântul Meu, am ascuns multe comori pentru poporul Meu. În Cuvântul Meu se află tot ce aveţi nevoie pentru a supraviețui în orice situație.  Găsiţi răspuns la orice întrebare, dacă îl căutați în Cuvântul Meu.

   Am ascuns taine în Cuvântul Meu pentru ca voi să le descoperiţi în timp ce Îmi căutaţi fața. Acestea sunt comori speciale rezervate pentru căutătorii Mei - cei care caută înțelepciunea Mea în mod continuu. Este o onoare specială pe care o acord celor care doresc cu adevărat să Mă cunoască și care petrec multe ore căutând aceste răspunsuri.

   Mulți dintre voi vă întrebați de ce nu vi se oferă aceste comori prin revelație, acesta este motivul: nu M-ați căutat cu toată inima voastră. Nu M-ați pus pe primul loc în viața voastră. M-ați dat la o parte pentru a căuta plăcerile lumii, plăcerile cărnii. Eu nu am fost prima voastră dragoste. Eu vă iubesc încă și aștept să veniți la Mine în fiecare zi și să vă deschideţi inimile către Mine, dar nu o faceți. Dușmanul vă distrage atenția și voi fugiți ca un copil fără griji, fără să vă dați seama că un mare pericol se află chiar în față.

(NOTĂ: Când a spus acest lucru, am văzut un copil care alerga să se joace, iar o capcană uriașă se afla chiar în față, dar copilul nu a văzut-o decât când nu a fost prea târziu)

Voi alegeți cantitatea de înțelegere în care mergeți, copiii Mei. Voi faceţi alegeri de fiecare dată, Mă alegeți pe Mine sau vă alegeți distracţia și aglomeraţia.

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2207091022765488/

Un comentariu: