sâmbătă, 19 martie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, DUMINICĂ, 13 MARTIE 2022

REPOSTARE: Bătălia pentru supraviețuire, 15 mai 2018

   "Poporul Meu, pe măsură ce intrați în timpul de suferință care va veni, veți experimenta o durere acută uneori, când veți vedea cum sunt tratați oamenii care nu par să "conteze" pentru cei aflați în poziții de putere. Regimul care va prelua puterea va avea puțină considerație pentru viața de orice fel și acest lucru va cauza mari greutăți celor care încep să Mă cunoască pe pământ, pentru că ei nu vor înțelege că toate Scripturile trebuie să se împlinească.

   Îi îndepărtez pe cei milostivi ai Mei de pe pământ acum. În vremurile care vor veni, vor fi foarte puțini cei care vor arăta milă și va domni o luptă pentru supraviețuire. Mult sânge va fi vărsat pe pământ, deoarece omul va lupta pentru a trăi în orice condiții. Să știți că nu este voia Mea ca voi să trăiți în aceste condiții. Dorința Mea este ca voi să vă supuneți voinței Mele acum și să permiteți ca purificarea Mea să vă sfințească pentru ca Eu să vă pot aduce acasă la Mine înainte de acel moment.

   În tot ceea ce faceți astăzi, amintiți-vă de Mine. Să știți că Eu sunt Dumnezeu și că sunt Regele tuturor. Să știți că vă iubesc și că doresc întotdeauna binele vostru cel mai mare."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2211998942274696/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu