joi, 24 martie 2022

LISTA DE EXTRASE A MESAJELOR EDITATE ÎN CARBONIA (DIN 2002 PÂNĂ ÎN 2021) ÎN CARE ESTE EVIDENȚIATĂ VOCEA "RUSIEI" - a 5-a parte

REVOLUȚIA ESTE ÎN CURS DE DESFĂȘURARE, POPORUL MEU SE VA APĂRA ÎMPOTRIVA MONSTRUOASEI DICTATURI A SATANEI!

 18 noiembrie 2018

V-ați dezbrăcat de scut, singura putere pentru salvarea voastră.

V-ați abandonat lingușelilor celui care vă va pune acum în lanțurile sale.

VEȚI SUFERI VEȘNIC, VEȚI STRIGA LA MINE DUPĂ AJUTOR, DAR NU VĂ VOI AUZI, PENTRU CĂ SUNTEȚI MARCAȚI DE FIARĂ!

Veţi muri fără apărare, nu veţi fi ajutaţi, veţi avea doar zâmbetul batjocoritor al diavolului care, în faţa voastră cu biciul său, vă va sacrifica pentru plăcerile sale.

Singuri veţi muri, nicio căldură umană nu va fi asupra voastră, alegerile voastre au fost acestea: să muriţi în loc să trăiţi!

Italia va trece prin mari suferințe, despărțirea ei de Mine va fi pieirea ei!

America va suferi o mare catastrofă!

Rusia va lua o decizie nocivă!

China îşi va face cunoscută răutatea ei!

Chemați Numele Meu, strigați după ajutorul Meu, acum, oamenilor!

Soarele este pe cale să se stingă, luna nu-și va mai da lumina, totul se va întuneca și moartea va fi peste tot!

Pregătiți-vă, copiii Mei, pregătiți-vă sufletele și țineți la îndemână lumânările binecuvântate și sacramentaliile, rozariul în mâinile voastre în rugăciune și implorare către Mine.

Se apropie ceasul în care întunericul va face ravagii pe Pământ.

26 iulie 2021

BĂTĂLIA E CRÂNCENĂ, STRIGĂTUL MEU DE IUBIRE NU SE VREA A FI AUZIT, SUNT UN DUMNEZEU DEMODAT, DE-ACUM UITAT, ...OMUL SE PROSTERNEAZĂ ÎN FAȚA FIAREI, A DEVENIT AL EI.

VOI TUNA CU PUTERE DREPTATEA MEA!

VOI FACE SĂ TREMURE TOT IADUL! AJUNGE!

Intervenția Mea va fi mare, MIRACOLUL lumii se întoarce și o găsește într-o stare mai proastă decât a lăsat-o.

BISERICA ESTE CONDUSĂ DE SATANA, acoliții lui se ospătează pe capetele copiilor Mei, ...moartea lor este la porți!!! VOI FACE DREPTATE!!!

Le voi lua administrația și îi voi arunca împreună cu cel pe care l-au ales în locul Meu în iadul cel cumplit: ...EI VOR ÎNȚELEGE, ...ȘI ÎNCĂ CUM VOR ÎNȚELEGE! ...VOR PLÂNGE, ...ȘI ÎNCĂ CUM VOR PLÂNGE! Dar va fi prea târziu, ...așa cum au ignorat strigătul Creatorului lor, așa va face El cu ei.

La Noua Auroră totul va fi pur, calea omului va începe din nou și va fi așa cum a vrut Dumnezeu dintotdeauna.

Înaintați în Lucrarea Mea, oameni credincioși Mie, Dumnezeului vostru iubitor, faceți totul pentru salvarea sufletelor care se pierd.

RUGAȚI-VĂ PENTRU RUSIA, VA LUA O DECIZIE DRASTICĂ.

RUGAȚI-VĂ PENTRU ITALIA, CALVARUL EI ESTE LA UȘĂ.

Uniți-vă în rugăciune, implorați mila Mea, ...implorați întoarcerea Mea grabnică.

DUMNEZEU SALVEAZĂ!

01 decembrie 2021

ÎN IUBIREA SA INFINITĂ, IISUS ÎȘI ÎNDREAPTĂ ÎNCĂ PRIVIREA PLINĂ DE COMPASIUNE SPRE POPORUL SĂU, SPRE CEI DIN URMĂ ȘI ÎI CHEAMĂ DE URGENȚĂ ÎNAPOI LA EL.

STRĂZILE ROMEI VOR FI ÎN CURÂND IMPRACTICABILE, SÂNGELE VA CURGE ÎN RÂURI, IERARHUL BLESTEMAT VA FUGI, DAR NU VA GĂSI O CALE DE SCĂPARE PENTRU CĂ MÂNA LUI DUMNEZEU ÎL VA PRINDE.

REVOLUȚIA ESTE ÎN DESFĂȘURARE, POPORUL MEU SE VA APĂRA ÎMPOTRIVA MONSTRUOASEI DICTATURI A SATANEI. CERUL SE VA COLORA ÎN ROȘU ȘI VULCANUL DIN EST VA ERUPE CU TOATĂ FURIA SA ÎMPOTRIVA ROMEI.

PATRIARHUL BIZANTIN VA CERE VATICANULUI SCUZELE CARE NU AU FOST NICIODATĂ PREZENTATE.

RUSIA ÎȘI PREGĂTEȘTE TANCURILE.

CHINA SE AFLĂ DEJA LA GRANIȚE.

ROMA VA FI DECAPITATĂ.

PREGĂTIȚI-VĂ DE RĂZBOI.

Iubiți copii, pregătiți-vă inimile, purificați-vă, prosternați-vă în fața Celui răstignit, cereți cu umilință iertare pentru toate păcatele voastre.

Ora intră în întuneric, toți se vor aprinde brusc de ură și va izbucni bătălia.

Iubiții mei copii, o, voi care Îl căutați pe Isus și Îl urmați cu dragoste credincioasă, iată că vă veți găsi dintr-o dată într-o conjunctură nouă. Veți fi transfigurați, veți dobândi o haină nouă, fața vostră va străluci de lumina iubirii voastre de Dumnezeu, veți fi puternici și tineri, plini de viață în Cel care este viața, și veți merge să îndepliniți misiunea care v-a fost încredințată; veți cuceri inimile celor îndepărtați și îi veți aduce acasă.

Dumnezeu este cu voi, copiii mei; puneți-vă în prezența Lui, respectând voința Lui. Vă veți bucura de toate ale Lui, veți beneficia de minunile iubirii Sale infinite.

Îmbrăcați-vă cu lumină, copiii mei, ...rugați-vă intens și neîncetat, implorați revenirea grabnică a lui Isus.

Arătați-vă demni de iubirea Lui; totul este pe cale să se întâmple. Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7116069171768491&set=a.242597375782406

Un comentariu:

  1. Doamne Iisuse Hristoase miluiește pe noi păcătoșii Amin Pace în cer și pe pământ între oameni bună voie Amin

    RăspundețiȘtergere