miercuri, 16 martie 2022

EXTRASE DIN MESAJELE CARBONIEI (DIN 2002 PÂNĂ ÎN 2021) ÎN CARE ESTE EVIDENȚIATĂ VOCEA "RUSIEI" - prima parte

1 noiembrie 2015

CONFLICTUL MONDIAL ESTE LA PORȚI! COPIII MEI, IARNA NU PROMITE NIMIC BUN! RĂZBOIUL DINTRE NAȚIUNI VA FI DUREROS, PACEA S-A TERMINAT!

Ținutul EGIPTULUI se va găsi în curând război, pentru că RUSIA va pune piciorul în el. Au încălcat legile, au jurat împotriva poporului, nu vor găsi nici o alinare în zilele bombardamentelor.

Îmi voi lua rămas bun de la orice om care nu M-a iubit, care nu M-a urmat și nu Mi s-a închinat, pentru ei va fi ca atunci când i-am alungat pe Adam și Eva din Paradisul Meu, vor ajunge să transpire sânge și să geamă pentru totdeauna.

Conflictul mondial este la porți, totul va începe acum cu fuziunea a două națiuni împotriva AMERICII.

O, copiii Mei, cât de mare va fi durerea pentru voi! Cât de mare va fi condamnarea voastră pentru că nu ați preferat să ascultați Vocea Mea, ci a voastră!

Atmosfera este lipsită de oxigen, răul a devastat aerul, voi respirați aerul durerii și al morții, dacă nu intervin, înainte de vreme, ființa voastră va muri, nu vor mai rămâne suflete pe Pământ pentru că veninul( otrava) le va lua și le va marca moartea.

ÎN CURÂND VEȚI VEDEA MUNȚII PRĂBUȘINDU-SE ȘI VEȚI VEDEA MĂRILE RIDICÂNDU-SE, VALURILE LOR SE VOR REVĂRSA PESTE PĂMÂNT ȘI TOTUL VA FI INUNDAT, TOTUL VA FI MARE DISTRUGERE! RUSIA AVANSEAZĂ NESTINGHERITĂ! - 4 noiembrie 2015

Înșelăciunea este gata! Trupul Meu va fi în curând doar o amintire, la Sfântul Meu Altar adversarul va sărbători, copiii Mei îi vor da onoare și glorie cu cântece și dansuri întunecate.

- Statele Unite ale Americii sunt aproape de un dezastru economic imens, finanțele sale sunt pe cale să se piardă, sărăcia ei va fi imensă, inamicul va mărșălui chiar peste capul ei.

- Rusia avansează nestingherită spre cel de-al treilea război mondial.

- Fatima este în plină împlinire! Fiul Omului se va întoarce pentru a pune ordine acolo unde ordinea a dispărut.

- Franța va cădea în prăpastie din cauza nenumăratelor lor păcate; au pierdut gustul pentru viața adevărată, s-au dat pe ei înșiși lui Satana, s-au compromis cu el.

- Chile se va zgudui din nou și va avea în continuare doliu și durere.

- Italia se va cutremura peste tot, toți vor plânge și vor scrâșni din dinți. Calamitatea care va lovi Florența va fi mare!

Tragediile au apărut peste tot în lume, dar în curând vor fi dezastre nesfârşite, nicio națiune nu se va mai ridica vreodată, haosul va domni pe întregul Pământ, întunericul va fi adânc și în întunericul lui se vor auzi plângerile copiilor Mei, ale tuturor celor care nu au vrut să Mă asculte, să Mă urmeze și să Mă iubească așa cum le-am cerut.

Sunt cu totul îndurerat, capul Meu este încununat  de o coroană de spini, din Coasta Mea curge Sânge și Apă, mâinile și picioarele Mele sunt fixate de stâlp cu cuie, durerea Mea este nesfârşită, până astăzi, chiar și mai mult decât ieri, sunt bătut în cuie pe cruce pentru păcatele acestei omeniri ticăloase!

Vă voi lipsi de tot ca să vă deschid ochii, vă voi pune într-o stare de durere pentru ca voi să înțelegeţi că Eu sunt Cel care creează și Cel care distruge! Dacă poporul Meu iubit nu se căiește la timp, sfârșitul lui va fi în iad. A venit timpul să vă decideți dacă sunteți cu Mine sau împotriva Mea.

Dumnezeu Tatăl, Yahwe

FATIMA A AJUNS LA ÎMPLINIRE, RUSIA NU A FOST CONSACRATĂ INIMII MELE IMACULATE, REFUZUL VOSTRU A FOST CONDAMNAREA VOASTRĂ! - 26 noiembrie 2015

Fatima este la împlinirea ei, Rusia nu a fost consacrată Inimii mele Imaculate, negarea voastră a fost condamnarea voastră!

Voi deschide Cerul către Fiul meu și îi voi striga: "Coboară pe Pământ, Fiul meu, Calvarul Tău a trecut, Mama Ta binecuvântată Îți aduce copiii înapoi acasă! Am fost umplută de atenția fidelă a Tatălui Tău care m-a susținut și m-a călăuzit spre victorie pentru Tine. Acum suntem Una, pentru că totul este reunit la Tine. Amin".

NB. Acestea vor fi urmate de alte 9 mesaje pe aceeași temă care vor fi difuzate în zilele următoare.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7079178235457585&set=a.242597375782406

Un comentariu: