sâmbătă, 12 martie 2022

COPIII MEI, ITALIA ESTE PE CALE SĂ FIE FĂRÂMIȚATĂ, CIZMA EI ESTE PE CALE SĂ FIE DESPICATĂ! - Carbonia, 5bis martie 2022, ora 16:33 (locuțiune)

Pregătiți-vă și RUGAȚI-VĂ, RUGAȚI-VĂ, ... am ajuns la un moment critic al istoriei.

Acum veți vedea cum pământul se va deschide peste tot, veți vedea cum vor cădea zgârie-nori, mările vor înghiți orașe întregi, ... veți vedea națiuni întregi dispărând.

COPIII MEI, ITALIA ESTE PE CALE SĂ FIE FĂRÂMIȚATĂ, CIZMA EI ESTE PE CALE SĂ FIE DESPICATĂ! ...VA FI TRAVERSATĂ DE LA O MARE LA ALTA!

O, voi, care nu ați crezut în apelurile mele! O, voi, care nu ați crezut în milostivirea lui Dumnezeu! O, voi! ... care v-ați împrăștiat în străfundurile lui satana, vă veți pierde în el, DUHUL RĂU, dumnezeul pe care l-ați ales în locul Domnului vostru Isus Cristos.

CER DIN NOU, CELOR ÎNDEPĂRTAŢI DE DUMNEZEU, SĂ SE CONVERTEASCĂ REPEDE, ... TUNETUL ESTE PREGĂTIT SĂ FIE SIMȚIT DE ACEASTĂ OMENIRE!

În acea zi, mulți vor muri de infarct, ... ...nu vor înțelege, ...le va fi frică de ceea ce vor vedea și vor încerca să se ascundă, dar nu vor avea unde să se ascundă, pentru că Ochiul lui Dumnezeu va fi peste tot.

Copiii mei, focul va cădea din cer, ... va fi focul purificator, focul care va arde tot ceea ce aparține lui satana! Plâng să văd distrugerile care vor veni.

VĂD MULȚI COPII PIERDUȚI ÎN MÂINILE LUI LUCIFER, ARZÂND ÎN IAD! EI SUNT CEI CARE NU AU VRUT SĂ ASCULTE CHEMĂRILE LUI DUMNEZEU, CARE S-AU ABANDONAT DESFĂTĂRILOR ACESTEI LUMI, ...CARE AU VRUT SĂ SE BUCURE DE PLĂCERILE CĂRNII ȘI ALE BANILOR, ...CEI CARE ȘI-AU VÂNDUT SUFLETUL LUI SATANA.

Rugați-vă, copiii Mei, implorați Milostivirea Mea! M-am săturat să văd atâta răutate! M-am săturat să aștept pocăința acestei omeniri! Acum voi interveni cu Brațul Meu pentru a distruge tot ceea ce nu-Mi aparține.

Ne aflăm la sfârșitul unui timp vechi, sunteți pe cale să intrați într-o perioadă nouă. NOUA ERĂ VA APARȚINE DOAR COPIILOR LUI DUMNEZEU!

Sunteți pe cale să asistați la ultima luptă dintre Bine și Rău. "VEȚI VEDEA GLORIA LUI DUMNEZEU ȘI ÎNFRÂNGEREA LUI SATANA!".

Astăzi vreau să vă cer să îngenuncheați cu inima, să vă dăruiți inima lui Isus, să vă faceți cu totul ai Lui! Rugați-vă pentru Milostivirea Lui, cereți revenirea Lui anticipată! ... Fie ca răul să fie redus la tăcere, ... pentru totdeauna!

ASTĂZI VĂ DEZVĂLUI: ... LUMEA AȘTEAPTĂ O INTERVENȚIE DIVINĂ, DAR EU VĂ CONFIRM CĂ INTERVENȚIA DIVINĂ ESTE DEJA PE PĂMÂNT! Pregătiți-vă, pregătiți-vă, copiii Mei! Iubiți-vă și iubiți pe aproapele vostru. FIȚI O IMITAȚIE A LUI CRISTOS! FIȚI O IMITAȚIE A CEEA CE ESTE SFÂNT! NU VĂ PIERDEȚI ȘI VOI ÎN MIZERIILE LUI SATANA.

ÎNAINTE, SUNT AICI CU VOI CA ÎNVĂȚĂTOARE, VREAU SĂ VĂ EDUC SĂ FIȚI O IMITAȚIE A FIULUI MEU ISUS. URMAȚI-MĂ ÎN ASCULTARE, ABANDONAȚI-VĂ LA CEEA CE EU VĂ SPUN, MI SE SPUNE DIN CERURI, AM FOST TRIMISĂ PRINTRE VOI DE TATĂL NOSTRU DIN CERURI, AM FOST TRIMISĂ PE PĂMÂNT PENTRU ULTIMA LUCRARE DE MÂNTUIRE A ACESTEI OMENIRI CARE, DIN PĂCATE, NU VREA SĂ RECUNOASCĂ ACEASTĂ INTERVENȚIE A MEA ȘI CONTINUĂ SĂ SE PIARDĂ ÎN ÎNTUNERIC.

Întoarceți-vă inima la Isus, întoarceți-vă ochii spre lucrurile lui Dumnezeu, abandonați-vă complet, nu vă mai uitați nici la dreapta, nici la stânga, nu vă mai întoarceți înapoi, lăsați ochii și inima să se prosterneze spre lucrurile lui Dumnezeu, spre mântuire, ... spre sfințenie, ... spre viața veșnică.

Înainte! Sunt alături de voi, îmi unesc mâinile cu ale voastre și împreună cu voi implor milostivirea lui Dumnezeu, pentru acest timp.

... acum! Acum veți vedea! Acum veți vedea!

Rugați-vă!

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7066542130054529&set=a.242597375782406

Un comentariu: