miercuri, 2 martie 2022

MESAJELE DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX din 26,27,28 februarie 2022

SÂMBĂTĂ, 26 FEBRUARIE 2022

1 august 2016 – Trădări - REPOSTARE

"Copiii Mei, se apropie vremuri foarte dificile, când totul în jurul vostru va fi în întuneric. Multe trădări vor abunda, iar încrederea în relații va deveni aproape un lucru de domeniul trecutului pentru voi.

Acum le dezvălui unora dintre voi că cei pe care i-ați crezut demni de încredere nu pot fi de încredere și nu au la inimă interesul vostru cel mai bun.

Acest lucru va fi dureros pentru voi, pe măsură ce vă veți da seama că încrederea voastră este deplasată. Mulți dintre voi vor suferi trădări teribile în această perioadă pentru a ști fără nicio îndoială că așa este. Mergând mai departe, prețul trădării va fi mult mai mare pentru voi.

Fiți curajoși, copiii Mei, în timp ce îi îndepărtez pe unii dintre cei de lângă voi pentru ca voi să vedeți."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2200893343385256/

DUMINICĂ, 27 FEBRUARIE 2022

COMODITĂŢI – REPOSTARE, 18 februarie 2017

"V-am spus că acest timp va aduce multe schimbări în viețile voastre. V-ați obișnuit cu multe comodități, dar aceste comodități vor dispărea în curând. Confortul pe care l-ați cunoscut nu va mai fi. Mulți dintre copiii Mei se vor întoarce de la Mine în această perioadă din cauza frustrării, în conformitate cu planurile inamicului. V-am spus aceste lucruri din timp pentru ca voi să știți și să evitați aceste capcane.

Vă veți ruga ca Eu să schimb multe circumstanțe în acest timp pe care Eu nu le pot schimba, vedeți ca credința voastră să nu cedeze atunci când nu vă răspund așa cum doriți, pentru că toată Scriptura trebuie să se împlinească, deoarece timpul sfârșitului a sosit.

Întăriți-vă credința cât mai este puțin timp pentru a face acest lucru. Permiteți-Mi să vă învăț despre Mine Însumi în acest timp, pentru ca credința voastră să nu cedeze în timpul care va veni.

Dacă nu învățați acum, nu veți supraviețui atunci."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2201680203306570/

LUNI, 28 FEBRUARIE 2022 - Cei pentru care v-aţi rugat

"Copiii Mei, voi v-ați rugat mult timp pentru ca cei pe care îi iubiți să fie salvați. V-am spus că îi voi salva pe cei pentru care se mijlocește în aceste vremuri. Modul în care îi voi salva s-ar putea să nu arate așa cum vă imaginați și s-ar putea să fie mai târziu decât ați sperat, dar nu vă temeți. Sunt foarte capabil să le aranjez circumstanțele pentru a le atrage atenția asupra Mea. Voi fi atât de blând pe cât de blând Îmi vor permite ei. Nu-i salvați pe ei când Mă vedeți făcând acest lucru, ci mijlociți înaintea Mea pentru ei.

În acest timp, veți fi martori, de asemenea, la cum Mă voi ocupa de cei care au o minte îndoielnică. Le-am dat mult timp și multe ocazii să se întoarcă la Mine, dar ei nu se pocăiesc. Pentru că ei aleg în mod continuu lumea și păcatul lor în locul Meu, judecata va cădea acum în viețile lor."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2202480283226562/

Un comentariu: