sâmbătă, 12 martie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX, MIERCURI, 9 MARTIE 2022

Întăriți-vă în Cuvântul Meu și în rugăciune pentru a îndepărta lipsurile.

"Copiii Mei, v-am lăsat un instrument de o valoare inestimabilă pe care puțini dintre voi îl folosesc. În loc să fiți neliniștiți de vremurile care vor veni în curând, de ce să nu vă pregătiți într-un mod care vă poate ajuta de acum înainte?

Întăriți-vă în Cuvântul Meu.

Găsiți un verset despre providenţa Mea, sau un verset despre puterea Mea de vindecare, sau un verset despre protecția Mea puternică și meditați la el până când va fi scris în inimile voastre și când veți avea nevoie de el, se va întoarce la voi. În acest fel, Cuvântul Meu va prinde viață în voi și nu va putea fi luat de la voi atunci când răul domnește în lumea voastră.

Voi, cei care vă faceți timp să faceți acest lucru, veți fi foarte bucuroşi mai târziu. Voi, cei care nu o faceți, veți rămâne fără bucurie.

Alegerea vă aparține."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2209222462552344/

Un comentariu: