vineri, 11 martie 2022

"RUGAȚI-VĂ PENTRU LUME CĂCI NU VA MAI FI PACE, ..." Trevignano Romano, 8 martie 2022

Dragă fiică, îți mulțumesc că ai acceptat chemarea mea în inima ta.

Fiica mea, te rog să le ceri tuturor copiilor mei să înlăture mândria care încă mai mocnește în inimile lor. Ajunge cu zânzania care alungă frații și ajunge cu aroganța, plecaţi-vă genunchii în fața Domnului.

Pocăiți-vă, copiii mei, nu este prea târziu, pocăiți-vă până la capăt și nu vă lăsați ispitiți de diavol, pentru că viclenia lui este ascuțită.

Rugați-vă pentru lume pentru că nu va mai fi pace, faceți penitență, dragi copii, nu mai este timpul să trăiți pentru lucrurile lumii, ci ridicați-vă ochii spre cer și fiți mai spirituali, înălțarea voastră vă va aduce numai beneficii.

Pământul este format dintr-o omenire perversă care este surdă la chemările Mamei mele. 

Acum vă las cu binecuvântarea mea maternă în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo?fbid=7067441896631219&set=a.242597375782406

Un comentariu: