miercuri, 23 martie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX VINERI, 18 MARTIE 2022 - Nu vă puteți imagina

"În fiecare zi veghez asupra copiilor Mei de pe pământ, în timp ce tot cerul se pregătește pentru întoarcerea voastră acasă la Mine.

Nu vă puteți imagina cât de mult zâmbesc, copii, când vă văd că faceți alegeri corecte, când vă văd că refuzați păcatul, când vă aud vorbind despre Mine și dându-Mi slavă.

Nu puteți vedea numeroasele recompense care vă așteaptă aici, în timp ce faceți în fiecare zi lucrarea Împărăției Mele pe pământ. Cât de mult vă voi răsplăti sârguința!

Vă văd oboseala și dorința de a vă întoarce acasă în fiecare zi, deoarece trăiți într-o perioadă întunecată și rea pe pământ. Pregătiți-vă inimile să reziste și să fie tari pentru Mine, căci aveți toată veșnicia să vă bucurați de casele voastre de aici, după ce le veți face, iar viața voastră pe pământ în urma voastră va părea doar un abur care a fost acolo și apoi a dispărut.

Pregătiţi-vă inimile și mințile pentru lucrurile de sus - imaginați-vă Coroana Vieții, casele voastre frumoase, cei dragi plecați - toate vă așteaptă aici.

Amintiți-vă că Eu sunt cu voi și vă veghez în fiecare zi. Voi sunteți Mărul Ochiului Meu."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2216079758533281/

Un comentariu: