vineri, 18 martie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX SÂMBĂTĂ, 12 MARTIE 2022

REPOSTARE: Poporul Meu va merge prin distrugere, 22 mai 2017

   "Copiii Mei, v-ați întrebat cum să mergeţi prin distrugerea care va veni. Eu vă spun că nu este posibil cu forțele voastre, dar veți putea cu Mine.

   Dacă vă veți apropia de Mine în locul secret în care ne întâlnim, dacă veți petrece mai mult timp în Prezența Mea și în Cuvântul Meu, vă voi ghida. Pe măsură ce petreceţi din ce în ce mai mult timp cu Mine, începeţi să-Mi auziţi șoaptele. Mă veți auzi cum vă călăuzesc. Această îndrumare este modul în care veţi înainta prin ceea ce va urma. Vocea Mea este modul în care veți păși în acel timp. Îndrumarea Mea este modul în care veți supraviețui.

   Poporul Meu va umbla pentru o vreme prin distrugere, pentru a-i călăuzi pe cei care s-au pierdut de Mine. Lucrarea Împărăției Mele va fi aproape abandonată când se vor întâmpla aceste lucruri, iar multe suflete vor căuta să Mă cunoască atunci. Numai cei care Mă cunosc pe Mine îi pot ghida. Dar nu vă temeți, căci nu veți locui mult timp printre distrugeri, casa voastră este aici, cu Mine."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2211294235678500/

Un comentariu: