marți, 15 martie 2022

DUMNEZEUL VOSTRU VĂ CERE SĂ VĂ CONVERTIŢI, SĂ VĂ RUGAŢI ȘI SĂ POSTIŢI - Carbonia, 8.03.2022

Isus cu toți copiii Săi, ... cei dragi Lui.

Cerul poruncește iubire și caritate, treziți-vă, oameni!

O, voi care sunteți pradă lucrurilor lumii, opriți-vă, discerneți, Dumnezeul vostru vă cere CONVERTIRE, RUGĂCIUNE ȘI POST.

Eu sunt Unul, Singurul și Adevăratul Dumnezeu, Eu sunt Cel care sunt, Cel care a creat totul. Eu sunt Iubirea Eternă și sunt Tatăl vostru, Dumnezeul vostru Iubire, Creatorul.

Astăzi, în acest timp de suferinţă nesfârşită, trimit lumii chemarea Mea la convertire. Întoarceți-vă la Mine, copiii Mei, nu vă temeți de Mine, Eu sunt Cel care vă iubește infinit și vă va ierta orice păcat DACĂ aveți cu adevărat pocăință în inimă și o dorință arzătoare pentru Mine.

Așteptarea Mea de la voi este mare, o, oamenilor, Mare a fost chinul Meu! Iubiții Mei, nu-i permiteți lui Satana să vă tulbure inimile, întoarceți-vă la Mine, căci Eu sunt Cel care vă va mulțumi cu tot binele.

ÎNTUNERICUL ÎNVĂLUIE DEJA ÎNTREGUL PĂMÂNT; CERUL ÎȘI CHEAMĂ COPIII ÎNAPOI LA EL. Convertiți-vă, o, oameni, convertiți-vă! Îmbrățișați Sfânta Evanghelie, uniți-vă în grupuri de rugăciune și cereți întoarcerea Mea grabnică. Uniți-vă într-o singură inimă, într-un singur suflet! Iubiți copii, fiți una în Tatăl care vă iubește atât de mult și vă așteaptă să veniți la El.

Îl voi arunca pe Satana în Iad și nu veți mai avea niciodată chin și durere; cu adevărat, vă spun că în curând veți fi cu Mine în Paradis, o, voi care Mă așteptați cu credincioșie și iubire.

ÎMI AŞEZ POTIRUL MEU PESTE VOI, COPIII MEI, ȘI VĂ UNESC CU MINE: SĂ SĂRBĂTORIM ÎMPREUNĂ NOUA VIAȚĂ! SĂ CÂNTĂM CU PSALMI BUCURIA NOASTRĂ!

Isus este Păstorul cel bun, adevărata hrană, mântuirea voastră! Arătați-i recunoștința voastră, oamenilor, dați-i totul cu dragoste adevărată.

ARHIPELAGUL TOSCAN VA TREMURA! PĂMÂNTUL SE VA DESCHIDE!

VULCANII SE VOR APRINDE ȘI COLOANE DE FUM SE VOR RIDICA ÎN SUS.

Vă avertizez, oamenilor: timpul a trecut, mare tristețe și durere se va abate asupra voastră dacă nu v-ați pus Scutul.

Vreau să-Mi binecuvântez poporul, vreau să-l ridic la Mine, vreau să salvez această omenire, ... ascultați-Mă, o, popoare, ascultați strigătul unui tată care-și cheamă copiii înapoi pe calea cea dreaptă.

Biciul lui Dumnezeu Tatăl va plesni pe pielea trădătorilor, vor fi puși în starea de pedeapsă: ... au abuzat de copiii Mei, și-au ucis frații, au înălţat Răul și au șters Binele.

GATA! Timpul, îl vedeți deja, se schimbă, nu promite nimic bun.

Rugați-vă, o, oameni, rugați-vă, întoarceți-vă la Viață pentru ca Viața să vă primească în ea însăși.

Amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7076249985750410&set=a.242597375782406

Un comentariu: