joi, 31 martie 2022

MESAJUL DOMNULUI NOSTRU IISUS HRISTOS CĂTRE GLYNDA LOMAX MARȚI, 29 MARTIE 2022 - Vremuri de întrebări

"În vremurile care vor veni, copiii Mei vor avea multe ocazii de a-și pune la îndoială credința. Cei răi v-au întins multe lațuri și capcane pentru a vă face să vă îndepărtați de Mine. Nu-i amuzaţi (nu ascultați ce spun ei despre El).

În evenimentele dezastruoase care se apropie, vă veți confrunta cu momente de disperare, de confuzie cu privire la calea pe care trebuie să o urmaţi, de întrebări: dacă pentru credința voastră merită să vă riscați viața.

În aceste vremuri de întrebări, doresc ca voi să Îmi aduceți întrebările voastre Mie. Eu nu Mă supăr când credința voastră este pusă la încercare și vă voi mângâia în moduri pe care numai Eu le pot face.

În aceste vremuri de întrebări, copiii Mei, amintiți-vă cum v-am iubit prima dată și amintiți-vă de ce ați crezut în Mine la început.

Și venerați-Mă. În adoraţie, credința voastră este reînnoită, deoarece Mă simțiți acolo cu voi."

https://www.facebook.com/404168139724461/photos/a.404176143056994/2224319924375931/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu