joi, 24 martie 2022

COPII, PERSECUȚIA VA FI MARE, ..." - Trevignano Romano, 19 martie 2022

 Copiii mei, vă mulțumesc pentru că ați răspuns la chemarea mea în inimile voastre și pentru că v-ați plecat genunchii în rugăciune.

Dragii mei copii, fiți mereu pregătiți pentru ceea ce se va întâmpla brusc, Europa va fi invadată, rugați-vă pentru Occident, rugați-vă pentru Papa căci acesta este ceasul marii sale dureri și îngrijorări.

Copiii mei, amintiți-vă că rugăciunea este singurul medicament pentru sufletul și trupul vostru, deschideți-vă inimile către Har, pentru că numai așa veți putea avea pace în inimile voastre, în ciuda vremurilor întunecate.

Dragi copii, nu vă temeți, ci luați-mă de mână și vă voi duce la Fiul meu Isus. Copiii mei, persecuția va fi mare, așa că fiți mereu în credință; chiar și atunci când totul pare pierdut, încredințați-vă lui Dumnezeu, El va fi aproape de voi în fiecare zi, până la sfârșit.

Acum vă binecuvântez în numele Tatălui, al Fiului și al Sfântului Duh, amin.

https://www.facebook.com/photo/?fbid=7116112665097475&set=a.242597375782406

Un comentariu: